Nazywam się Chelsea Carter i mam 17 lat. Mieszkam w Sydney w Australii gdzie uczęszczam do drugiej klasy licealnej. Jestem średniego wzrostu dziewczyną o fioletowych oczach i czarnych włosach. Mam dwie bliskie mi przyjaciółki - Care i Zoey. Znamy się już od podstawówki, ale według innych to one zawsze były te lepsze. Nie przeszkadzało mi to do czasu liceum kiedy to obie znalazły chłopaków, a ja zostałam przaktycznie sama. Ja nigdy nie byłam zbyt dużym zainteresowaniem wśród chłopaków i sama dokońca nie wiem czy mam się z tego cieszyć czy może płakać. Po części zazdroszczę moim przyjaciółką, ale z drugiej strony bałabym się, że mogę trafić na jakiegoś dupka. Zostawiając ten temat wspomnę też, że nie należe do tych najchudszych w przeciwieństwie do moich przyjaciółek. Wiem, że moja otyłość, która nie jest jakaś ponad wszelkie normy powoduje to, że nie mam powodzenia u chłopaków. Przydałoby się jeszcze opowiedzieć pokrótce o mojej rodzinie. Mieszkam z rodzicami w dużej willi na przedmieściach i jak się domyślacie pieniędzy mamy dostatek. Oczywiście trzeba wspomnieć czym zajmują się moi rodzice. Moja mama nazywa się Emily i jest 37-letnią kobietą o czarnych jak smoła włosach, oraz pięknych brązowych oczach. Jest ona prawniczką w dobrze prosperującej kancelarii. Mój ojciec natomiast to 40-letni biznesmen o kasztanowych włosach i zielonych oczach. Jest on bardzo dobrze zbudowanym mężczyzną i wspaniale wysportowanym. Nasza rodzina jest naprawdę szalona. Nikt by pewnie nie pomyślał, że mając mamę prawniczkę i tatę biznesmena można żyć na pełnym luzie oczywiście pomijając ekstremalne sytuacje. Można by powiedzieć, że wszystko jest wręcz idealnie, ale nie oczywiście, że mam bardzo kochaną rodzinę i dobre przyjaciółki, ale wiadomo jak u każdej nastolatki znajdzie się przynajmniej jeden problem...
WITAM OTO TAKIE KRÓTKIE WPROWADZENIE WIEM, ŻE TROCHĘ NIE SKŁADNE, ALE RESZTA ROZDZIAŁÓW BĘDZIE PISANA LEPIEJ.
CZYTASZ
Message |N.H|| Zaieszone
FanfictionKSIĄŻKA JEST W TRAKCIE PRZERÓBKI! Chelsea Carter jest siedemnastoletnią uczennicą trzeciej klasy liceum. Jest całkiem lubianą dziewczyną, ale nie jest za to jak jej przyjaciółki obiektem zainteresowania chłopaków. W ekstremalnych sytuacjach jest bar...