Pobiegłam i zaczęłam myśleć czy dobrze zrobiłam. Może on miał powód. Może powinnam zareagować inaczej. Ja porostu czekałam na to długo. Nie wiem co mam myśleć. Z jednej strony Niall to słodki chłopak o uroczym charakterze, a z drugiej to dupek, który nie liczy się z uczuciami innych. Aż ciężko mi uwierzyć, że on mi się podoba. Muszę mu powiedzieć co czuje niech mnie znienawidzi.
NIALL POV'S
Siedziałem na łóżku i wiedziałem, że dobrze zrobiłem. Muszę ją do siebie zniechęcić tak będzie najlepiej dla niej i dla mnie.
***
Wstałem rano i po szybkim ogarnięciu się ruszyłem spacerem do szkoły. Po drodze mijałem zadowolone pary trzymające się za ręce lub całujące się. Nie ukrywam zrobiło mi się przykro. Wiem, że ja nigdy nie będę czuł tego co oni. Trudno bycie dupkiem łączy się z pewnymi niedogodnieniami. Po chwili byłem przed budynkiem i zobaczyłem moją paczkę.
- Hej
H: Siema
K: Cokolwiek
- Co się stało?
H: Ta szmata Chelsea walnęła mnie w twarz
- No to pora się zabawić hahah
Poszliśmy do niej.
Ch: Czego?! - spojrzała na mnie z nienawiścią
- Mam Ci też przywalić w twarz dziwko?!
Ch: Tak wal śmiało
Uderzyłem ją i poniżyłem przed całą szkołą. Chyba zrobiłem co chciałem znienawidzi mnie po tym.
Ch: Nie sądziłam, że serio to zrobisz?! Chuj i dupek z ciebie - powiedziała z płaczem i wybiegła że szkoły.
Przepraszam! Wróć! Ja cię...kocham!
H: Zajebiscie stary dobrze jej tak
- Nie ma sprawy idę jeszcze zapalić i wracam
H: Spoko
Tak naprawdę poszedłem do toalety żeby założyć nowe konto na portalu.
CHELSEA POV'S
Wybiegłam że szkoły z płaczem. Bałam się już go. Usiadłam na ławce zdala od szkoły i po chwili poczułam kolejne łzy na policzkach.
Wiedziałam, że muszę przeżyć jakoś z nim te dwa miesiące, ale moja mama nie będzie sprawdzać czy z nim mieszkam. Chwilę później znów dostałam od kogoś wiadomość.
Nieznany: Hejka
Ja: Czego chcesz?!
Nieznany: Przepraszam, że napisałem
Ja: Sorry taki jeden dupek z mojej szkoły mnie wkurzył
Nieznany: Kto?
Ja: I tak pewnie nie znasz
Nieznany: Kto?
Ja: Taki Niall
Nieznany: Miałaś rację nie znam
Ja: Cr?
Nieznany: Siedzę na lekcji, a ty?
CZYTASZ
Message |N.H|| Zaieszone
FanfictionKSIĄŻKA JEST W TRAKCIE PRZERÓBKI! Chelsea Carter jest siedemnastoletnią uczennicą trzeciej klasy liceum. Jest całkiem lubianą dziewczyną, ale nie jest za to jak jej przyjaciółki obiektem zainteresowania chłopaków. W ekstremalnych sytuacjach jest bar...