Bilik Pengantin[P.H]

28.8K 472 3
                                    

 Ainnur Melrose beristigfar sebelum masuk ke kamar beradu.Huh?Debaran apa yang dirasakan oleh dia?Cemas,takut,seram,atau gelisah memikirkan yang Qhuzair Iskandar sudah ada di dalam,buat apa?dia taktau....

Klukk...Ainnur Melrosa memulas tombol pintu,kakinya turut melangkah sambil matanya melilau mencari suaminya di setiap sudup bilik itu tetapi tidak kelihatan kelibat Qhuzair Iskandar. Dia menghembus nafas kelegaan.Sebenarnya dia takut dengan suaminya, mana nak tau kan tiba-ttiba bertukar jadi vampire ke?tak pun kucing miang parsi..

   "Dia keluar bilik kut,ahh selamatlah kau,mel baik kau mandi then tidur sebelum laki kau masuk balik bilik"gumam Ainnur Melrose perlahan sambil menanggalkan tudungnya dan dihumban dalam bakul.Rambutnya juga diikat menjadi sanggul ala-ala orang habis pantang.

Ainnur melangkah ke penyangkut tuala untuk mengambil tualanya dan lalu masuk ke dalam tandas untuk membersihkan dirinya.

 Selesai mandi Ainnur Melrose baru teringat  dia tak bawa masuk bajunya dalam ke bilik air sekali..Bodoh la kau,mandi tak bawak baju macam mana laki kau ada dalam bilik,takkan nak keluar berkemban kut tersembul biji mata dia...bisik hati Ainnur Melrose..Pikiaq punya dok pikiaq baru dia teringat sesuatu..

    "Betul tak aku kata kau ni bodoh Mel,macam mana laki kau nak masuk? pintu bilik pun kau kunci "ahhh keluar la berkemban pun' Puas membebel sendiri akhirnya dia melangkah keluar dengan berkemban sahaja. Almari baju ditujunya,tanpa dia sedar sepasang mata memerhatinya dari dia melangkah keluar dari bilik air lagi.

Belum sempat Ainnur Melrose menghuraikan tuala dari badannya ,ada sepasang tangan menjalar di lehernya.Ainnur Melrose kaku tetiba, air liur ditelan terasa pahitnya. Oh mati kau ..

    "Kau cuba goda aku ke, hmmm" Qhuzair Iskandar menghidu leher isterinya itu sekali- sekala dia mencium leher jinjang yang kelihatan seksi ketika itu.

Wajah Ainnur berona merah bila dengar apa yang dikatakan suaminya " Ta...tak..takkk" tergagap Ainnur Melrose. Ainnur mengaduh kesakitan bila Qhuzair Iskandar mengigit lehernya dengan kuat..

   "Auchh sakit lah youuu, asal you gigit leher i?huhh" Ainnur Melrose merengek kesakitan . Ainnur mengusap bahgian leher yang digigit suaminya itu.

Qhuzair menelan air liur bila terdengar suara isterinya merengek manja..Damn 'it she so hot..

" Aku geram bila aku rasa Ego aku akan jatuh bila tenggok kau macam nih,aku lelaki Ainnur..Walaupun aku benci kau tetapi aku tak menjamin kau selamat pada hari- hari yang akan datang"ujar Qhuzair Iskandar sedikit kuat agar Ainnur Melrose mendengar apa yang dikatakannya.

 Ainnur Melrose mengundur langkah ke belakang.." I nak bagitahu you, I kahwin dengan you demi anak you, Farish" sebaik Ainnur berkata begitu pada Qhuzair Iskandar dia terus berlalu ke arah tandas dengan membawa bajunya...

Sebelum Ainnur Melrose melangkah masuk ke bilik air, tangan dia ditarik membuatkan dia tersandar pada bahu suaminya itu.Dia cuba melepaskan diri tapi Qhuzair lebih pantas mengunci pergerakannya.

  "Aku akan kau menyesal sebab kahwin dengan aku,kau faham tak"Qhuzair melepas Ainnur yang termanggu seorang disitu dan dia melangkah keluar dari bilik itu tanpa memandang isterinya langsung...


#yee dapat pun update part ni..

#harap suka la chappy ni ek..

#votecomment

#Sherinarieyna



Papa HotWhere stories live. Discover now