Ainnur Melrose melangkah memasuki bilik kuliahnya,perlahan-lahan dia berjalan menghampiri sahabatnya.Bilik kuliahnya yang bising dengan suara pelajar bersembang,tiba-tiba menjadi senyap. Malaikat lalukah?
Dilihat seorang lelaki yang berbadan tough memasuki kuliahnya,gayanya segak.Muka lelaki itu masih tidak dilihat kerana lelaki itu memusing badan.
"Sorry guys,i'm late" suara lelaki ini mengingatkan Ainnur Melrose pada seseorang,sebaik lelaki itu pusing Ainnur Melrose nyaris-nyaris terjerit terkejut melihat gerangan.Desas-desis mula menghingarkan ruang kuliah itu.
Sebaik lelaki itu meletakkan barangnya dan memandang ke hadapan,riak waajah lelaki itu seperti biasa tenang.
"Sir!sir!sir! hot nye sir,sir pensyarah yang ganti pensyarah Hanim tu ek,bestnya" Minah yang berlagak diva tu tergedik-gedik kalut bertanyakan soalan kepada lelaki itu.
"ouh ya,saya pensyarah ganti kamu tu,kenalkan saya Qhuzair Iskandar,28 tahun,born and raised at Kuala Lumpur,saya harap kamu boleh beri kerjasama"ujar Qhuzair Iskandar sambil matanya setia menacap Ainnur Melrose yang jelas tergamam dan terkejut.
Tak sangka aku lecturer dia la tu,kalau ya pun cover sikit,haish desis hati Qhuzair Iskandar.
"Saya nak kamu memperkenalkan diri kamu semua,start dengan kamu yang memakai dress berwarna biru"Whattt?aku yang kena,dengki betul laki aku ni nak kenakan aku la tu,desis hati Ainnur Melrose mengumam kegeraman.
Ainnur Melrose berdiri dan memperkenalkan diri "Saya Ainnur Melrose,26,lahir dekat Kuala Lumpur,emm yang tu je,saya duduk dulu ye sir" dia duduk kembali tempatnya namun cepat Qhuzair Iskandar mengarahkannya untuk berdiri semula.
"Bangun,belum habis lagi." kan aku dah kata laki aku ni memang dengki,hate you husband,gumam Ainnur Melrose geram dan marah.
"Ada apa lagi ye sir"soal Ainnur Melrose perlahan.
"Your status,single or married?"soal suaminya pulak,Qhuzair tersenyum sinis,nak tengok juga Ainnur nak jawab apa.
Grr siap you Qhuzair nanti,I lunyai-lunyai you kat rumah,let's see,desis hati Ainnur Melrose.
"Single but kalau sir sudi,sir jom kahwin"Ainnur Melrose tersenyum jahat,pelajar lain yang dalaam kuliah tu dah berdekah-dekah ketawa.Padan Muka.
Dipandang Qhuzair Iskandar yang tadi beriak tenang telah berubah wajah.Tahu pun seram,kejam betul Ainnur Melrose.Haha.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
#sorrykalaubosan.
#ideatakbanyak.
#nantikankenakalanAinnrMlrose.
#ThanksSupportPapaHot.
#VoteComment.
#SherinaRieyna.
YOU ARE READING
Papa Hot
RomanceKena kahwin paksa dengan Duda anak satu?omaigod dah future husband dia tu "lecturer hot" dekat kolejnya.Namun Ainnur Melrose terpaksa juga bak kata mummynya demi Farish iaitu anak lelaki kepada duda hot tu, Qhuzair Iskandar. " I kahwin deng...