Dukung[P.H]

29.1K 438 26
                                    

       Beberapa belas minit kemudian,Qhuzair Iskandar kembali ke bilik Ainnur Melrose dengan sebotol minyak di tangan.Dia melangkah ke arah isterinya yang sedang duduk di birai katil.Dilihat Ainnur Melrose sudah siap berpakaian tetapi baju tu menyesakkan dadanya.

Ahhh kenapa kau bodoh pergi ambil baju ni kat dia juga,kan kau juga yang kena tanggung,Qhuzair Iskandar merengus geram atas tindakannya sendiri.

   Qhuzair Iskandar menarik nafas dan menghembus.Dia duduk di hujung kaki Ainnur Melrose,sedaya upaya menahan matanya dari melihat isterinya dan hanya memandang kaki Ainnur Melrose sahaja.

"Nah!ambil ubat ni sapu kat kaki kau"Qhuzair Iskandar menghulur botol ubat pada Ainnur Melrose tapi tidak disambut.

"Taknak,nak you sapukan"Ainnur Melrose sengaja mengerdip-ngerdip matanya sambil memandang suaminya itu.

Qhuzair Iskandar mendengus geram sekali lagi.Isterinya ini selalu mencabar kewarasannya.

"Bak sini kaki kau,pemalas"Suaminya menarik kakinya sebaik dia menyua kakinya.Sambil mengurut Qhuzair Iskandar membebel pada Ainnur Melrose.

Diurut dari buku lali kakinya sehingga betis,tangannya berhenti pada lutut.Dipandang paha gebu milik Ainnur Melrose,air liur ditelan.Againn..

Ainnur Melrose bersuara." you boleh urutkan punngung I sekali tak,kebas la" dia menahan ketawamya dari terkeluar,muka suaminya terkejut bagai nak rak bila dia berkata begitu.

"Jangan duk mengada-ngada,kau nak ulang apa yang kita buat tadi ke"Qhuzair Iskandar memberi senyuman nakal pada Ainnur Melrose,mengacah untuk menakutkan-nakutkan isterinya.

Senyuman suaminya tidak diherankan.

Qhuzair Iskandar ingin melangkah meninggalkan isterinya itu tapi nama disahut pula. Badan dikalih memandang Ainnur Melrose, dilihat isterinya mendepakan tangan.Dahinya berkerut.

"dukung I please, I nak pergi tidur dengan Farish" rayu Ainnur Melrose dengan suara yang manja,malah tangan didepakan.

weyyyyyy jiwa tak tenang,tolong aku,jerit Qhuzair Iskandar dalam hati, tapi wajahnya menpamerkan riak yang tenang.

"youuu,boleh tak tolong,kesian anak you tidur sorang-sorang" suaranya dilembutkan lagi, sengaja meminta kasih dari suaminya itu.

     Qhuzair Iskandar sengaja mendengus untuk mengurangkan debaran dan berkata " sakit sikit je pun nak dukung ke, mengada betul la" badan Ainnur Melrose didukung.Bau wangian isterinya meresap masuk ke hidungnya.Kakinya tetap melangkah ke arah bilik anaknya sambil hidungnya leka menghidu wangian itu,

    Ainnur Melrose yang melihat  roh Qhuzair Iskandar di dunia lain, dan hanya jasad bergerak membuatkan dia tersenyum nakal. Bibir dirapatkan ke leher lelaki itu, dan dihidu-hidu. Dia jatuh cinta dengan leher lelaki itu.Sedap, hahahahaha.

Semakin lama semakin Ainnur Melrose geram, digiggitnya leher suaminya buat kali kedua. Qhuzair Iskandar bagaikan tersedar dari lamunan apabila merasa bibir nakal isterinya sudah pandai mengusik lehernya.

Langkahnya terhenti.Dia merenung tajam pada Ainnur Melrose.

budak ni tak serik-serik,gumam Qhuzair Iskandar perlahan.

Matanya yang dikalih tertancap pada bahagian punggung gadis itu.Dia pula tersenyum nakal.Tangannya yang masih setia mendukung gadis itu dan sebelah lagi dialihkan dan pappp!! punggung gadis itu ditepuk.

Ainnur Melrose mengaduh sakit, dia menjeling Qhuzair Iskandar. Nak balas dendam pun jangan tepuk bontot aku, mandul aku nanti, desis Ainnur Melrose.

     Dijelingnya suaminya yang menggelakkannya. Badan gadis itu direbahkan atas katil.Ketawa Qhuzair Iskandar dihentikan,kakinya melangkah ke arah katil tidur anaknya, dahi anaknya dicium. 

Pntas dia rgerak kearah pintu hendak keluar dari bilik itu tapi dia berpesan pada isterinya itu, "Lain kali jangan buat hal, lepas ni kau tanggung la kalau apa-apa jadi, kalau nak tahu aku butakan mata dari tengok bahagian atas dada kau, better lepas pakai sopan sikit dan please, jangan nakal sangat bibir kau tu,aku geram" dia melangkah keluar dan menutup pintu. Ketawanya meledak di sebaik pintu itu ditutup.

Ainnur mengetap bibir geram apabila mendengar ketawa lelaki itu di luar.

Tak gunaaaa.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

#sorrykalaubosan.

#timetengahsakitpunAinnurninakal.

#dahbercambahkutbenih-benihcintadepa.

#apapapun,TengsupportPAPAHOT.

#waityauntuknextchapter.

#SherinaRieyna.




Papa HotWhere stories live. Discover now