Ainnur Melrose mengigit leher suaminya dengan kuat sehingga Qhuzair Iskandar berhenti dan mengaduh kesakitan.
"auchh,kau ni kenapa gigit leher aku hah,kalau aku terlepas tadi kau tu jatuh tahu tak" marah Qhuzair Iskandar pada isterinya yang semakin berani.
"I teringin nak tahu apa yang best gigit leher orang ni,macam you buat kat I selalu tu"suaranya sengaja dilembutkan."I rasa nak gigit kat lain juga" belum sempat Qhuzair Iskandar membalas percakapan Ainnur Melrose terlebih dahulu mengigit telinga suaminya itu.
Shitt dia memang sengaja cari nahas,you turn me on baby,gumam Qhuzair Iskandar sambil memandang tajam isterinya itu.
"Kau semakin berani,Ainnur jangan menyesal"ugut Qhuzair Iskandar yang tersenyum nakal tapi tidak diendahkan oleh Ainnur Melrose.
Malah semakin berani mengusap dada lelaki itu.Jari runcing itu memang nakal."Is takkan you nak dukung I je,baik you letak I letak atas katil then ambilkan baju I"
Qhuzair Iskandar terus meletakkan Ainnur Melrose ke katil dan bergerak ke arah almari.Diperhati baju isterinya,baju apa dia nak pakai ni,desis hati Qhuzair Iskandar.
Bagaikan memahami tindak-tinduk suaminya,Ainnur Melrose berkata" ambil baju lace hitam I yang tersangkut tu,ouh ya jangan lupa adik-adik kecik I ambil warna merah biar mengancam sikit,aummm" nakal Ainnur Melrose semakin parah.
Qhuzair Iskandar tergamam mendengar Ainnur Melrose menyebut 'adik-adik kecik'.takkan yang tu pun dia nak kena ambil.heh payah la.
Dia yang lelaki pula malu,tetapi ditebalkan juga muka.Qhuzair Iskandar berjalan ke arah katil dan menyua pakaian-pakaian itu kepada isterinya.
Namun belum sempat Qhuzair Iskandar berjalan meninggalkan katil itu,tangannya direntap lalu jatuh menghempap badan Ainnur Melrose.
Kedua-duanya terkaku bila mata mereka bertembung.
Ainnur Melrose melingkarkan tangannya pada leher lelaki itu,suaminya itu masih diam tak berkutik.
"Youuu" halkum Qhuzair Iskandar bergerak mendengar rengekan isterinya,tubuhnya dibirkan tidak bergerak.
Shitt!Ainnur aku tak tahan,seksa arghh,desis hati Qhuzair Iskandar yang teramat gelisah.
"kau sengaja goda aku,aku kata dari dulu lagi,aku ni laki aku ada nafsu,kau tak takut ke"pandangan tajam diberikan pada Ainnur Melrose.
"kalau I sengaja goda you kenapa,hmm" Ainnur Melrose sengaja menarik muka Qhuzair Iskandar rapat dengan mukanya.
"you turn me on,Ainnur Melrose" buat pertama kalinya Qhuzair Isandar menyebut nama penuhnya.Tangannya mula melingkar pada pinggang Ainnur Melrose.Dilihat tuala isterinya itu sudah mulai terbuka ikatanya.
Bibirnya memagut bibir Ainnur Melrose,kini isterinya pula terkaku diam tak berkutik, cari nahas kau tanggunglah sendiri, omel hati nakal Qhuzair Iskandar.
Ainnur Melrose tersedar dan terus menolak badan Qhuzair Iskandar.Qhuzair Iskandar berbaring di tepi isterinya.
"Huh you ni Is suka ambil kesempatan,I acah sikit nafsu tu melonjak naik cuba kawal sikit" muka Ainnur Melrose mula berona merah,bagi menutup debaran di dada dia sengaja memarahi suaminya itu.
"Aku dah kata aku ni lelaki,walaupun kau acah macam mana pun aku ada nafsu,so lain kali,plaese behave okay" ujar Qhuzair Iskandar dengan mata yang terpejam.Namun di bibirnya terukir senyuman nakal.
Tanpa memandang isterinya itu,dia bangun dan bergerak melangkah ke pintu ingin keluar,namun selangkah sebelum keluar dia memesan sesuatu.
" Baik kau pakai baju sebelum aku masuk balik nanti dengan kau pun tak selamat,lagi satu tuala kau tu pun dah terbuka ikatan,nice your boobs baby" sebaik dia berkata begitu,Qhuzair Iskandar ketawa dan terus melangkah keluar dari bilik.
Goshhh!!malunya aku,tu la kau cari nahas lagi,heh lepasni jangan harap aku nak buat lagi,aahh sesiapa tolong bagi aku bantal habuan katup muka,gumam Ainnur Melrose perlahan dengan muka yang masih berona merah,malu.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
#GudNightBaby.
#Kalautakbestsorrykay.
#TeruskanSupportPapaHot.
#VoteComment.
#SherinaRieyna.
YOU ARE READING
Papa Hot
RomanceKena kahwin paksa dengan Duda anak satu?omaigod dah future husband dia tu "lecturer hot" dekat kolejnya.Namun Ainnur Melrose terpaksa juga bak kata mummynya demi Farish iaitu anak lelaki kepada duda hot tu, Qhuzair Iskandar. " I kahwin deng...