NAZRA

13 2 1
                                    

* Medya Nazra
* Derdanın ağzından

Yorucu bir gündü diye bağırarak yatağa attım kendimi. Bahadırla buluşup emaneti aldıktan sonra eve gelmiştim. Şu lanet kaydı izlemek için ayağa kalktım ve laptop u alıp açtım. Heyecanlanmıştım. Telefonumu sessize alıp ışığı kapadım. Hissiz ve ruhsuz bir akşamdı. Bu akşamı sevmemiştim.

Kaydı başlattım ve Bahadırın her zamanki hallerini görünce gülmeye başladım. Bu çocuğu çok seviyorum. İşini çok temiz yapmasının yanında büyük bir zevkle yapıyordu. Adamın yalvarışını görünce yüzümü ekşittim. Bahadırın da benim gibi kabulleniş beklediğinden emindim. Maalesef bu kurban bizi zorlamıştı. Bahadır da dayanamayıp işini bitirmişti. İstediğim gibi değildi fakat bu Bahadırın suçu değildi. Adamın puşt oluşu canımı sıktı. Ne yazık ki artık bir ölüydü.

Kapı çaldı ve bu saatte kim olduğunu merak ederek kapıya gittim. Bu Nazra ! Tanrım. Kaydı ortadan kaldırarak kapıyı açtım.

"Hayırdır yavrum ? Bir saniye sen ağlıyor musun ?"

"Derda ben çok kötüyüm"

Neyin var gel içeri dememe kalmadan boynuma sarıldı. Tanrı aşkına neyi vardı bunun ?

"Bana dokundu o bana dokundu"

"Kim dokundu ? Ne oldu ?"

"Burak , beni eve bırakıyordu"

"Sana o çocuktan uzak durmanı söylemiştim Nazra !"

"Ben, ben sandım ki bu defa diğerleri gibi olmaz. Bu çocuk beni incitmez benden zorla bir şeyler istemez sandım "

"Gel otur şöyle"

Nazra' ya su getirdikten sonra yanına oturdum. İçim burkulmuştu. Erkekler konusunda ikimiz de berbattık. Hep hödükler denk gelmişti. Biz kadınların işi çok zordu. Eminim bir yerlerde bizi gerçekten sevecek adamlar vardı. Saf duygularla yaklaşacak olan adamlar.

"Ben nasıl olduğunu anlamadım Derda. Birden yaklaştı. Her şey güzeldi tam 3 ay oldu biliyorsun. "

"Biliyorum güzelim ama sonuçta zamanın bir önemi yok kolayca silip atmalısın. "

"Buradan o sonuca nasıl vardın pes !"

"Kafam yerinde değil Nazra. Sinirlendim bir kere. Şu çocuğun adresini versene sen bana."

"En son adresini verdiğim çocuğu bir güzel benzetmiştiniz Derda hayır."

"Sen duşa gir. Üstüne bir şeyler ayarlarım bu gece bende kalacaksın."

"Yine kestirip attın beni korkutma."

"Hadi Nazra bekliyorum."

O duşa girdiği gibi telefonunu aldım ve Burağın numarasını not alıp anında Bahadır'a gönderdim. Anında geri döndü sanki mesaj atmamı bekliyor!

"Bu ne ?"

"Dövmen yeterli olacaktır "

"Biri sana bir şey mi yaptı ? Kim bu ?"

"Nazra' ya bulaşmış. Ne çok soru soruyorsun Bahadır!"

"Tamam kızma balım. Yarın akşam halledeceğim. "

Mesajları sildikten sonra telefonu yatağa fırlattım. Bunu yapmayı çok seviyorum. O esnada Nazra duştan çıktı. Kahve içtikten sonra yataklara uzandık ve biraz daha lafladık. Ona veteriner çocuktan bahsettim. Doruk. Gözleri çok güzeldi.

Geceye nağme gönderiyordum. Hoş nağmeler değildi bunlar. Canımı sıkan bir şeyler var ama anımı bunun için harcamayacağım. Gözlerim ilaçlara daha fazla dayanamadı ve uykuya teslim oldum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 17, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GURURSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin