- Nézzenek oda kit látnak szemeim. Csak nem a repülős csajszival van dolgunk?
Ez nem lehet igaz. Nem lehet, hogy tényleg vele kerülök egy szobába, az csak valami félreértés lehet. Kikerekedett szemekkel néztem fel rá. Sokkos állapotomból az zökkentett ki, hogy az egyik srác, akit eddig még észre se vettem megköszörülte a torkát.
- Jooheon te ismered őt? - kérdezte egy szőke hajú fiú a repülős gyerektől, akit mint kiderült Jooheon-nak hívják.
- Igen, volt szerencsém közelebbről megismerni. - egy kacsintással felém fordult - Ah, viszont eddig nem volt alkalmunk bemutatkozni egymásnak. Mint hallhattad én Jooheon vagyok. Állok szolgálatodra kedves hölgy. - Egy kicsit elpirultam, majd hajoltam is volna meg, de ő a kezét nyújtotta. Nem értettem, hogy miért nem a koreai szokásokat akarja most alkalmazni, de már épp kezet fogtam volna vele, amikor valaki arrébb húzott onnan.
- Rossz ötlet kislány. - felnéztem és a szőkével találtam szemben magamat. - ne nagyon fogadj el tőle semmit sem, mert mindig megviccel majd valamivel. Amúgy Minhyuk vagyok.
- Aish Minhyuk... elrontottad a játékomat. - dúrcizott be az előbb említett. Ezt a másik srác csak egy vállrándítással elintézte, ahogy láttam, nincs több hozzáfűzni valója a dologhoz.
- Szia Hyungwon vagyok. - nem vagyok valami alacsony, de mellette egy törpének éreztem magamat, olyan magas volt. - Tudom min gondolkozol, de ha egy kicsit is jobban érted a bioszt, a fizikát és a matekot, képletekkel rájössz, hogy-hogy lettem ilyen magas. Egyébként nagyon egyszerű, mert csak összeadod a......
- Köszönjük Mr.Számológép ezt a rettenetesen fontos információkat, ahogy látom ő is nagyon értékelni fogja majd. Na menj arrébb nagyfiú, most én jövök - mindezt olyan színlelt gúnnyal mondta, hogy a többiek alig bírták visszatartani a röhögést. - Örvendek szépség, Hoseok vagyok, de neked csak Wonho, vagy ha akarod szólíthatsz Oppanak vagy akár hercegnek is....
- Na tűnés szépfiú. - lépett hozzám a következő új szobatársam - Mi történt veled? Beleborultál útközben egy festékes vödörbe? Egyébként Kihyun vagyok. - Most nem tudom, hogy megsértődjek-e vagy egyszerűen nevessek.
- Ne foglalkozz vele ő már csak ilyen. Amúgy Shownu vagyok. Örvendek.
Mindannyian mosolyogtak, így kezdtem kellemetlenül érezni magamat. Ezután vettem észre, hogy az egyik gyerek nem jött oda hozzám, hogy bemutatkozzon, csak csendben, csukott szemmel ült az ágyán. A fülében mint láttam fülhallgató volt. Mintha megérezte volna, hogy figyelem, mert szemeit lassan kinyitotta és egyenesen rám nézett egy félmosoly kíséretében. A többiek is észre vehették, hogy mit nézek.
- Jéé Changkyun te még élsz? - ugrott rá szegény gyerekre Minhyuk - Na szóval ha te még beszélni is lusta vagy, akkor bemutatlak. Ő itt Changkyun, de jobban szereti ha I.M-nek szólítják. Most pedig rajtad a sor. - nézett rám egy nagy mosoly kíséretében.
- Mit szeretnétek tudni? - erre a kérdésemre láttam, hogy talán Wonho(?) szeme felcsillan, de a többiek leintették, hogy eszébe se jusson.
- Mondjuk kezdésnek a nevedet? Jah és, hogy is volt az a festékes vödör? - vonta fel a szemöldökét egy gúnyos mosoly kíséretében asszem Kihyun.
- Rendben. A nevem Hyejin. Jajj bocsi, nem tudtam, hogy manapság a "bili" frizura a divat. - Mindenki huhogni kezdett, de úgy láttam, hogy neki nem nagyon tetszett a beszólásom, mert majd felrobbant az idegtől. Van egy olyan érzésem, hogy nem sokan szoktak visszaszólni neki.
- Mik vagytok ti baglyok? - kérdezte, majd mindenkihez hozzávágott egy - egy párnát. Sikerült I.M alól is kihúznia egyet, aki ennek köszönhetően a földre esett. A többiek még nagyobb röhögésben törtek ki. Ezután őrült kergetőzésbe kezdtek, az amúgy sem olyan nagy szobában. Egy darabig csak egy helyben álltam ott, majd már csak annyit vettem észre, hogy teljes erőből valamelyik nekem száguldott, így én Minhyukot magammal rántva ráestem valakire...
~ Halihó,
Ne haragudjatok, de sajnos csak egy ilyen résszel tudtam most jelentkezni, mert mostanság nagyon nincs időm írni, de azért igyekszem. 😔 Nem érzem valami nagyon jónak, meg szerintem túl rövid lett, viszont remélem elnyeri a tetszéseiteket^^ További Szép Napot az idetévedőknek 💞
XOXO
YOU ARE READING
Back To School
FanfictionTe mit tennél ha a szüleid közölnék veled, hogy mindent hátrahagyva a Föld másik felére kell utaznod? Vagy, hogy kiderülne, hogy hét idiótával kell egy szobán osztozkodnod? Shin Hyejin volt olyan mázlista, hogy megtapasztalja ezeket a dolgokat. Még...