Sziasztok^^
Ezt a kis könyvet leginkább a humorra szeretném építeni, így ne vegyetek semmit se komolyan a látottakból. A szereplők életkora jelenleg kitalált és nem egyezik meg az eredeti adatokkal. A regény teljes mértékben a képzeletem szüleménye. Remélem elnyeri majd a tetszéseteket.
XOXO
Szereplők:
Hyejin:
Ő a regény női főszereplője. Magabiztos, segítőkész lány. Néha kicsit túlságosan eluralkodik rajta a rendmánia. Nincs sok barátja, a naplója az, akivel megosztja minden titkát. Nem fél attól, hogy egyszer esetleg piszkos kezekbe kerülhet ez a kis becses tárgy....
Jooheon:
Az osztály tréfa mestere, bár a tréfái mindig balul sülnek el, sosem lehet letörölni az arcáról az elégedett vigyort. Mint kiderült mindig vidám és kedves srác. Bár néha azt gondolnád, hogy elég volt belőle....
Minhyuk:
Az osztály ártatlan kis báránya. Ha valami gond van ő az akire sose gyanakodnak, így sose haragszik rá senki. Bár nézd meg ezt az arcot, ki tudna rá haragudni? Viszont meg ne tévesszen a külső, ha van egy féltve őrzött titkod, ne neki mondd el, mert annak nem lesz jó vége....
Kihyun:
Első látásra azt hinnéd, hogy ő egy félénk diák, de hohoho itt bármi megtörténhet. Sosem hagyja ki a kommentálás és a beszólás lehetőségét. Mindenre van egy mondata, így nem lehet ellene vitát nyerni. Maximalista és őszinte. Csak próbáld meg leverni valamiben...
Wonho:
A csapat szépfiúja. Nem adódott még olyan alkalom, hogy ne próbálkozott volna be egy számára szépnek tartott lánynál. Ha valami viszont nem tetszik neki azt elég észrevehetően kifejezi. Csak vigyázz, nehogy a te eszedet is elcsavarja...
Hyungwon:
Az ész. Az élő számológép. Nincs olyan feladvány amit ő nem tudna megoldani. Lassan már több tudás van az ő fejében, mint az összes tankönyvben. Okosabbnak tartja magát a tanárnál, így ne lepődj meg ha valamikor ő tartja az órát....
Shownu:
Izmos kockahas, üres fej.... Na rá ez a mondat majdnem teljesen igaz. Jobban érdekli a konditerem, mint az iskola, senki sem tudja, hogy hogyan de azért a kettest mindenből megszerzi, mert ő sem szeretne megbukni. Valamikor tankönyv helyett súlyzó készletet visz a suliba.....
I.M:
Nem hall, nem lát. Félreértés ne essék, nem vak és nem is süket, csak sosem figyel arra, amit mások mondanak neki. Éjjel-nappal zenét hallgat és rajzolgat valamit a füzetébe, amit mindig egy titkos kis széfbe zár el, hogy más meg ne lássa. Különleges alkalom, ha valamire felfigyel....
BINABASA MO ANG
Back To School
FanfictionTe mit tennél ha a szüleid közölnék veled, hogy mindent hátrahagyva a Föld másik felére kell utaznod? Vagy, hogy kiderülne, hogy hét idiótával kell egy szobán osztozkodnod? Shin Hyejin volt olyan mázlista, hogy megtapasztalja ezeket a dolgokat. Még...