PARTEA 1

103 7 0
                                    

Nourii negri și grei acoperise cerul. Ploaia cu putere bătea în geam. Fulgerul despica cerul luminînd întunericul pe cîteva secunde. În acea noapte blestemată s-a născut ea, aleasa.

----------------
Plînsetul copiilor nou născuți în acea noapte se împrăștiau în toată maternitatea. Tot ce îmi rămîne e să aștept.O oră trecea ca niciodată de greu. Picioarele mă purtau de colo, colo. Neliniștea nu mă lăsa.Era ora 23:55.Îmi închipuiam cum fericit cu nevasta și fetița ieșiam  din pereții maternității. Cum Emma hrănește fetița noastră cu sîn, cum înainte de somn îi citesc poveste, cum îi împletesc cosițe,cum o petrecem pentru prima dată la școală.Meditația mea o întrerupe ușa care s-a deschis în fața mea. Iese medicul dezbrăcînd mănușele și scotînd masca. Eu ca ars m-am ridicat și m-am apropiat de el ca să aud felicitările.
-Doctore, ce tăceți, cum fetița,cum Emma?
Niciodată emoțiile nu mă copleșeau atît de mult.
-Domnule, îmi pare rău...
-Ce, ce este? Nu taceți!
-Mama fetiței a murit în timpul nașterii. Îmi pare rău...

Nu puteam crede în asta, nu e posibil.
Emma, scumpă Emma!!!
De ce mai lăsat?
Ț-iai dat viața pentru ca fetița noastră să trăiasca, o voi iubi si o voi crește pentru noi doi, îți promit!!!
Emma îți promit....

Am cazut în genunchi și am urlat de durere.
EEMMMAAAA!!!!!!!!

Două surori medicale s-au apropiat de mine și m-au ridicat de brațe ducîndumă într-un cabinet unde m-iau oferit o pastilă pentru a mă liniști. Vedeam totul fuzionat din cauza lăcrimilor mășcate care se grămădeau.
Durere, durere și nimic mai mult.

Dragoste pentru DiavolUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum