-Scarlet, ești gata? Te aștept în curte. Și te rog mai repede!
Tata mă striga de jos.
-Da bun, eu mai am oleacă! I-am răspuns în tim ce îmi așezam hainele în valiză.E timpul să facem cunoștința!
Salut, eu sunt Scarlet, nu demult am împlinit 18.Sunt o fată stranie cu un caracter dur și o minte ascuțită.Nu știu de ce ,dar dacă cineva mă obijduiește cu el ceva se întîmplă.Puteți să mă numiți nebună, dar asta s-a întîmplat nu numai o dată,deaceea eu m-am învățat a-mi controla emoțiile și a reacționa la tot calm. Sau totuși la mine fantezia e prea bogată?
N-eam abătut de la temă, deaceea continuăm...
Părul meu este castaniu deschis aproape blond care se combină bine cu ochii mei verzi și pielea albă.Pot spune prea albă!
Corpul e destul de bine așezat, deoarece m-am ocupat cu sportul.Îmblam la sala de sport, dar acum lenea nu-mi permite. Pe umăr în partea stîngă am un semn de la naștere în formă de stea înconjurată de un cerc. Liniile sînt atît de clare și de drepte că de la distantă poți vedea semnul.Eu al socot de un talisman care este mereu cu mine. Prieteni am puțini. De fapt pe cine eu minciunesc? Am doar o prietenă Miranda,cu care avem relații bune din copilărie.Și nu ne vom vedea deja pentru că tata m-ia cumpărat un apartament în alt capăt al Americii.Miranda și tata este tot ce mă ține în acest oraș.Eu nu învinovățesc pe nimeni, chear iubesc singurătatea. Toți anii mei i-am trăit cu tata. El este familia mea, el este acel care ma crescut și m-ia oferit dragostea. Mamă nu am. După cum m-ia spus tata ea a murit în timp ce mă naștea.Uneori mă învinovățesc pe mine. De mică nu-mi ajungea iubirea ei.Nu știu ce simt cei care o au, pentru ca nu am avut-o niciodată. Eu vedeam cît îi era de greu tatălui cu mine. El îmi făcea coafură, el îmi cumpăra rochițe, el îmi făcea mîncare.Și acum am 18 și plec de la el. Nu vă pot descrie ce simt.Am luat valizele și am ieșit din camera mea pentrecîndo ultima dată cu ochii. Voi începe o viață nouă. M-am coborît la primul etaj și lacrimile singure au început a curge. Înțeleg că deja nu voi veni după școală aici unde de fiecare dată mă întîlnea tata,nu voi merge deja în degete după discotecă ca tata să nu mă audă,nu vom privi filme după cina care o pregăteam împreună.
Sper ca în noul oraș să-mi fac cunoscuți, nu o să mai stau chear toată viața singură.
Ieșind în curtea casei am văzut deja taxiul care ne aștepta pentru a pleca la aeroport. Taxistul m-ia ajutat să pun valizele și m-am așezat în mașină. Peste puțin timp ușa de lîngă mine se deschise și se pune și tata. Pe drum cînd plecam îmi aduceam aminte de momente de neuitat alături de Miranda. Eu nici nu știu cum ea prietenea cu mine. Este inversul meu, veșnic veselă cu mulți prieteni și avea chear iubit, ce nu pot zice despre mine. Întotdeauna mă ducea la baruri și pe la discoteci făcîndumi cunoștință cu mulți prieteni de a ei cu care nici nu vorbeam pe urmă. Miranda întotdeauna mă înviora cum putea ,ea îmi zicea fraza pe care nu o voi uita "morții și aceea zîmbesc mai mult ca tine".Îmi va fi dor de ea.
Cel mai mult îmi va fi dor de tata. Cum el va fi fără mine?
Întotdeauna îmi zicea că trăiește pentru mine. M-ia promis că ma vizita cît de des va putea.Taxiul se ori în fața aeroportului. Tata a plătit și am ieși din mașină. M-iam luat valizele mele grele care cîntăreau mai mult ca mine și n-eam îndreprat la intrare. Am întins biletele și tata mă sărută pe frunte astfel petrecîndumă.
-Scarlet, fii fericită.!
Ultima ce a rostit. Eu l-am cuprins și lacrimele curgeau din abundență. Cînd mergeam spre avion tot mă întorceam și mă uitam la tata care stătea nemișcat și se uita la mine.
M-am așezat pe locul meu care era la feriastră și m-iam pus căștile în urechi. Cînta piesa mea preferată High By The Beach-Lana Del Rey.Avionul se ridică în aer și am simțit o senzație plăcută în tot corpul. Pe fereastră vedeam cum ne îndepărtăm de pămînt. Nourii albi liniștea mințile.După aceasta nu mai țineam minte nimic.***
M-am trezit de la glasul blînd a unei femei în formă care ne anunța că am sosit. Eii bine ,începem viața pe o foaie curată!.Ieșind din avion aerul curat m-ia împlut plămînii.Oprind taxiul am dictat adresa și n-eam pornit.
CITEȘTI
Dragoste pentru Diavol
RomanceIadul este gol si toti diavolii sunt aici. Singurul cuvînt "Diavol"provoacă frică în sufletele muritorilor. Dar cine știe poate în el se va naște sentimente, poate va scînteia bunătatea în inima lui uitată. El va fi blestemat îndrăgostinduse într...