Co o Tobie myśli?

5.8K 354 100
                                    


Levi Ackerman

Miło z Jej strony, że mi wtedy pomogła. Nigdy bym nie pomyślał, że ktoś potrafi mnie zrozumieć, a jednak. Kiedy mnie przytuliła, poczułem wewnętrzne ciepło. Ostatnio często o Niej myślę, co jest ze mną nie tak? Do czego to doszło, że myślę o jakimś żołnierzyku..


Eren Jaeger

Kiedy spojrzałem w Jej [kolor] oczy...po prostu oniemiałem! Nigdy nie sądziłem, że znajdę przyjaciółkę, która ma tyle energii co ja. Jestem pewien, że mógłbym z Nią przemierzyć cały świat i nawet przez chwilę nie dopadła by mnie nuda. Nigdy nie zapomnę jej [długość] włosów..


Armin Arlert

Jest taka urocza i śmiała. Zawsze Jej obecność sprawia, że czuję się lepiej. Zapominam o wszystkim i wpatruję się w Nią, jest taka śliczna. Cały czas spędza ze mną, często spacerujemy. Dlaczego tak dużo o Niej myślę? Co chwila się na tym przyłapuję...


Erwin Smith

Kolejna noc, a ja znowu widzę tą piękną twarz kiedy zamykam oczy. Jej [kolor] włosy, promienny uśmiech, imponuje mi. Ta sprawność podczas wypraw i treningów...jeszcze nigdy się nie poddała! W dodatku kiedy patrzę na Nią robi mi się gorąco, jestem dowódcą a przy Niej nie potrafię normalnie się zachować, a co dopiero mówić..


Jean Kirschtein  

Od kilku dni dzieją się ze mną bardzo dziwne rzeczy. Gustuję w wielu pannach, ale żeby skupić się tylko na jednej? To do mnie nie podobne! Może wyróżnia się odwagą i tym, że nie jest łatwa, ale...no tak, jest jeszcze wyjątkowo śliczna, mądra, silna, urocza, drapieżna...ale to i tak nie powód abym myślał tylko o Niej!


Marco Bodt  

Ze swoją niezdarnością wydaje się taka urocza. Nigdy Jej się nie przyznam, że na Nią patrzę ukradkiem. Jest bardzo kontaktowa, lubi rozmawiać i pomagać innym. Oczy mojej ulubionej [kolor] barwy, uroczy i szczery uśmiech...czy mi coś dolega?



Przepraszam bardzo za miesięczną nieobecność, po części zapomniałam o tym, ale też wena nie pozwalała mi się ruszyć. 

Ale za to, kiedy od ponad miesiąca zajrzałam na to konto to pozytywnie mnie zaskoczyliście. Książka ma 235 odsłon, 43 gwiazdki, a statystyki prezentują się tak:

Dziękuję również osobom, który postanowiły mnie obserwować, całusy dla was! Mam nadzieję, że zobaczymy się w kolejnych częściach

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dziękuję również osobom, który postanowiły mnie obserwować, całusy dla was! 
Mam nadzieję, że zobaczymy się w kolejnych częściach.

Prosiłabym was jeszcze o pomysł takiego scenariusza, co chcielibyście zobaczyć. Oprócz 'podstaw' zawrę też wasze pomysły, kiedy go wykorzystam to zadedykuję tej osobie daną część.

Do następnego!

Boyfriend Scenarios - SnKOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz