Ik lig al de hele ochtend in mijn bed en ben ook niet van plan om eruit te komen. Ouass is gaan werken dus ik ben alleen. Het is nu al 13:00 en de gordijnen zijn gesloten waardoor ik in een verduisterde kamer lig. Ik heb een dipje al wil ik het niet toegeven. Ik mis mijn vader, mijn ex-man en mijn lieftallige dochtertje. Ik kan niet geloven dat ze er niet zijn. Wat heb ik de wereld aangedaan dat dit met mij gebeurd? Ya Allah! Ik blijf de hele tijd piekeren en val uiteindelijk weer in slaap.
Noor! Help me Noor! "Ouassim! Hou vol alsjeblieft niet jij ookal!' Roep ik uit. 'Noor het is een droom word wakker! Noor-
Ik schrik wakker en kijk recht in de ogen van Ouassim. 'Noor je hebt de hele dag geslapen gaat het wel' vraagt hij. Ik knik maar wat en kijk in het rond. 'Heb je gegeten' zegt hij. 'Ja' zeg ik. 'Je liegt sta op we gaan even heel goed eten' zegt hij streng. Hij staat op en trekt de gordijnen open. Het ligt valt als een bliksemschicht in mijn ogen en ik sluit die meteen. Ik schreeuw het uit. 'Stel je niet aan hup uit je bed' zegt hij. Ik luister niet dus hij tilt me op en gooit me met kleren en al in de badkuip. Hij zet meteen de kraan aan en ik word klets maar dan ook kletsnat. Ik stuur hem weg en was mezelf helemaal schoon. Wanneer ik klaar ben trek ik een zwarte oversized t-shirt aan met een panty en over the knee laarzen. Ik doe een rode pet op van NY yankees. Ik doe een glossje op en ga dan naar beneden. Ouassim staat al klaar en we gaan de deur uit. 'Waar gaan we heen' vraag ik. 'Little italy' zegt hij dan. Ik knik en connect mijn telefoon met de auto. Ik zet een liedje aan van Al rima en maak snaps van ons. We parkeren in de parkeergarage en lopen de roltrappen op naar het plein. Daar om de hoek is Little italy. Wat vervelend al die mannen/ jongens die blijven staren. We gaan boven zitten omdat het daar lekker rustig is. We worden meteen geholpen. Ik neem een pasta penne scampi en Ouassim neemt een broodje pollo. Als drinken nemen we allebei een Ice tea.
We rekenen af en lopen daarna naar de kruidvat. Ik koop een aantal maskertjes, make up en wat spulletjes voor ons huis. Ik wil nog even naar de h&m dus daar lopen we dan ook naar toe. Ik pak een pantalon die ik echt prachtig vind en zoek nog even verder.
Meer dan dit had ik niet echt gescoord dus ik liep naar de kassa om af te rekenen. We liepen naar de auto en reden meteen naar huis. 'Zullen we morgen bij me ouders op bezoek gaan' vroeg Ouass toen we thuiskwamen. 'Is goed' zei ik. Ouass trok zijn trui uit en stond in zijn ontblote boven lijf voor me. Ik beet op mijn lip. Hij kwam naar me toe en begon me te kussen. Ik kuste terug en algauw tilde hij me op naar boven. Wat daar gebeurd weten we allemaal.
Ik word wakker rond een uur of half negen en doe mijn normale ochtendroutine. Ik loop naar beneden en begin het deeg voor msemen te maken. Als ook dat klaar is maak ik de msemen zelf. Ik maak alvast marokkaanse munt thee en besluit om daarna Ouassim wakker te maken. Terwijl ik bezig ben met de thee hoor ik al voetstappen op de trap. Ik voel hoe Ouass naast me komt staan en kijk op. Ik glimlach naar hem en ga dan weer verder. 'Goedemorgen prinses' zegt hij en geeft me een kus. 'Goedemorgen' zeg ik. Ik leg alles op tafel en ga dan zelf zitten. Ouassim komt tegenover me zitten. 'We gaan straks naar je ouders toch' zeg ik. Hij knikt met zn mond vol. 'Oke' zeg ik. Nadat ik heb gegeten begin ik het huis op te ruimen. Ik sluit mijn telefoon aan op de tv en zet een liedje op.
Ik ga door met schoonmaken en begin zacht mee te neuriën. Na een paar uur is het huis weer spik en span. Ik besluit om baghrir te maken en mee te nemen op bezoek.
Toen ik daar klaar mee was liep ik naar boven om me om te kleden.
JE LEEST
Loyalty before Royalty
RandomHet is alweer 4 jaar terug dat De 20-jarige Noor haar vader verloor. En op wat voor een manier. Wil jij weten hoe haar leven op de kop gaat na het vreselijke gebeuren? Lees dan gauw verder!