BA ~10 Gitme ...

4.5K 108 7
                                    

Multi = Selin
Vote ve yorum 🌹🌹

Koray'dan
Hazan omuzumda uyuduktan sonra kucağıma alıp arabama götürdüm ve sakin sessiz bir yere çektim . Kayanın orda görülürse hoş karşılanmaz diye düşünerek . Tüm gece onu izledim taki bir silah sesi duyana kadar ikimizde arka koltuktaydık ve Hazan korkuyla birden uyanıp sarıldı .

"İyi misin Hazan ?"

"Ben biraz korktum da ."

"Sonsuza kadar böyle kalalım olur mu?"

"Olur ..."
1 - 2 saat daha yanyana durduktan sonra onu sokağın başında bıraktım ve Nur 'u aradım .

-Sabahın köründe amacın ne ?

-Sanada Günaydın Nur .

-Günaydın

-Tüm geceyi Hazan ile geçirdim

-Hohh

-Merak etme aramızda bişey olmadı .

-Sevindim .

-Ee sen ne yaptın

-En son uyuyodum ama sevgili abicim sağolsun beni kaldırdı .

-Neyse prenses sen uyu ben sonra ararım .

-Tamam Koraycım görüşürüz

Telefonu kapattıktan sonra eve doğru yol aldım . Aman Allah' ım dün ne kadar güzel bir geceydi öyle diye düşünürken karşımda gelen tırı fsrketmemiştim .

Nur'dan
Sabahın köründe Koray ile konuştuğum için sayemizde Baran 'da uyanmıştı .
Üstümdeki çarşafı ağzıma kadar çekip

"Ya çok utanıyorum ." Diyip mızmızlanmaya başladım .

"Utanılcak bişey yok sadece 3 gün önceden karım oldun ." Diyip sırıttı .

"Seni seviyorum aptal ." Diyip yüzüne yavaşca bir vurdum . Oda gülümseyip banyoya doğru ilerledi . Bende onun peşinde gittim .

"Banyo mu yapıcaksın ?"
"Evet . İstersen beraber yapabiliriz ." Diyip küvetin içine yatırdı . Üstümde kıyafetlerimi çıkarmadan suyu açtı ve oda yanıma geldi . Biraz ıslandıktan sonra
"Yeter baran ya ."
Diyip çıktım küvetten üstüme de havlu sarıp odaya geçtim . Baran 'in telefonunu karıştırmak için elime aldım . Şifre olmadığı için girip galerisine baktım . Hep işle ilgili şeyler vardı . Sıkılıp kalktım ve üstüme kendi kıyafetlerimi giydim .
O sırada telefon çaldı . Telefonu açacakken Baran belinde havluyla banyodan çıktı . Telefonu açtım .

-Efendim?

-Alo Merhaba ben İnci Hastanesinden arıyorum .

Bebeğimin Annesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin