Vote ve yorum 🌹🌹
Selin'denSabah kalkar kalkmaz Zeynep 'i aramıştım . Ve onun söylediklerine ne kadar haklı olduğunu gördüm . Ama beni de anlamalıydı sonuçta yaşadıklarım kolay değil bu yaşta başıma gelmeyen kalmadı . İlerde bir gün Yağız babam nerde diye sorarsa ne diyeceğimi bilmiyorum doğrusu .
Yağız 'ı beşiğinden alıp mutfaktakj mama sandalyesine koydum . Evimiz 1 oda ve 1 mutfakdan oluşuyor . Ama miniğimle bana yetiyor . Yağız olmasa kime tutunurdum düşünmek istemiyorum onsuz hayatı . Allah 'ımın bana verdiği en güzel lûtúf .Daha fazla konuşmadan 2 yumurta alıp çırptım ve tavaya koydum . Yanına zeytin , peynir ve biraz da yoğurt koydum . Yumurta pişince masaya koydum ve Yağız 'a yedirmeye başladım . Yağız doyduktan sonra kendim de kalanları yedim . Bugün arkadaşım Sevil tatilde olduğu için işe nasıl gideceğimi düşünüyorum . Hiçkimsem yok . Yağız ve Sevil 'den başka . İşe gidemezsem de çok zora girerim . En iyisi Yağız 'ı da götürmek . Nasıl olsa Hatice Teyze biraz ilgilenir . Sofrayı toplayıp Yağız ile birlikte odama gittim . Önce onun sonra kendimin üstünü değiştirdim . Saçımı da alttan bir at kuyruğu yapıp evden çıktım . Evin önünde minibüs beklemeye başladım .
"Ayye baba ." Diye el çırpan Yağız 'a baktım . Karşıdan gelen baba oğul 'a bakıyordu . İçime fena bir burukluk çöktü . O sırada da minibüs geldi ve bindik . Bir yere oturup Yağız 'ı da kucağıma oturttum . Parayı verince de çantada bulunan oyuncaklardan bitanesini ona uzattım . O oyalanırken çoktan gelmiştik bile . Hastane'nin önüne gelince Yağız 'ı kucağıma alıp hastaneye girdim .
"Hatice Teyze bakar mısın?"
"Buyur Selin kızım ."
"Bugün için Yağız 'a bakar mısın bırakacak kimsem kalmadı ."
"Tabi kızım ." Diyip Yağız 'ı kucağına aldı bende çantamı ona verdim . İhtiyacı olacak herşey orda vardı .
Teşekkür edip kendi katıma çıktım .
Mesleğin nedir diye sorarsanız hemşire ... Yoğun Bakım ünitesine gelince içeri girip kıyafetlerimi giydim ."Erkencisin ."
"Öyle oldu ."
"Bugün 509 deki hasta ile ilgilenmeni istiyorum ."
"Peki Hocam ."
Bir üst kata çıkıp hastam ile tanışma vaktim geldi diye düşünerek odaya girdim .
"Merhaba ben Selin hemşireyim ."
Yüzüme bile bakmadan konuştu .
"Ee yani ?"
"Yanisi bugün sizinle ben ilgilenicem ."
Hastam tahminen 20 'li yaşlarda
Uzun boylu
Kumral bir erkekti .Hastalığının ne olduğunu öğrenmek için ayak ucunda duran dosyayı elime aldım . Kanserdi . Hemde gırtlak kanseri . Bu durum nedenini bilmediğim bir şekilde canımı yaktı .
Hastaneye yatalı 1 hafta olmuş . Şansı varmış ki erken teşhis ile kurtulma şansı var . İsmi ise Oğuz Sayar ."O zaman bugüne sizin tahlillerinizi yaparak başlayalım ."
Dedim gülümseyerek .Hiç ilgilenmedi . Bende tansiyon aleti ile tansiyonunu ölçtüm . Onları dosyaya kaydederken
"Boşuna uğraşmaya gerek yok yaşamayacağım ..."
"Böyle negatif olmayın sizin gibi olup da iyileşen bir çok insan var ."
"Belki ." Diye umutsuzca homurdandı . Bende kanını alıp odadan çıktım .
Baran'dan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebeğimin Annesi
Chick-LitHiç bir kitaptan çalıntı veya alıntı yoktur . Umarım beğenir ve keyifle okursunuz . Ailemize hoşgeldiniz ...? Kapak =wattpadkapakcover (ınstagramdan ulaşabilirsiniz ) Hedef = 1M ? İyi okumalar ..