Harry + Hermiona

434 19 7
                                    

     Stałam na środku korytarza i rozmawiałam z przyjaciółmi. Ja, Harry i Ron czekaliśmy na lekcje w bardzo miłej atmosferze. Był siódmy rok który poprawialiśmy, a Voldemort już nie żył. Nam i wielu innym uczniom pozwolono wrócić abyśmy mogli nadrobić to co straciliśmy w ubiegłym roku. Nie powiem mi się to bardzo podobało.

-No i wtedy Ginny mnie pocałowała...

Ron już zaakceptował to, że jego najlepszy przyjaciel spotyka się z jego siostrą ale czy ja to zaakceptowałam? Tak właśnie, Harry Potter podobał mi się od szóstej klasy. Może wam się to wydawać dziwne ponieważ wyglądało na to, że uganiam się za Ronem ale to nieprawda. To miała być tylko przykrywka... Przykrywka która miała zasłonić moja miłość do Harry'ego...

-Harry... Tak bardzo się ciesze, ze jesteś szczęśliwy...

To mówiąc poszłam w stronę biblioteki zostawiajac ich samych. Nie mogłam juz dłużej słuchać jaka to Ginny jest cudowna i idealna. Po prostu nie mogłam już dłużej cierpieć.

     -O szlama, Granger...

Usłyszałam z tylu i od razu poznałam tej jadowity głos.

-Malfoy...

Warknąłem patrząc na niego z odrazą.

-Czyżby szlama płakała? Rozumiem, że nie możesz juz ścierpieć tego szlamu w sobie ale wierz mi przez łzy się go nie pozbędziesz.

To było podle... On był podły!

-Zostaw ją Malfoy!

Usłyszałam za sobą głos Harry'ego więc szybko się odwróciłam w jego stronę.

-Harry?

Spojrzałam na niego niepewnie. Po co za mną szedł? Dlaczego nie został z Ronem skoro rozmawiali tak zawzięcie?

-Och, Potter? A więc nasza szlamcia już nawet nie potrafi się sama obronić?

Spytał Draco, a ja spojrzałam na niego z nienawiścią.

-Odwal się od niej, Malfoy,

To mówiąc Harry pociągnął mnie za łokieć w inna stronę, a mnie jakby coś ukłuło w serce. Już teraz wiedziałam, że nie poddam się i mimo, że on kochał Ginny będę walczyć. Bo o takiego chłopak jakim on był warto.

                       ~~~~

Hej, Kochani! Ta miniaturka jest najsłabsza chyba jaką w życiu napisałam. Ale nie martwcie się następna będzie lepsza.

Jeżeli macie jakieś pomysły na inną miniaturkę dajcie znać w komentarzu!

Dawajcie gwiazdki! Piszcie komentarze!

~Black~

Miniaturki z HPWhere stories live. Discover now