Steve se posadil a někoho netrpělivě vyhlížel. Nenápadně, a neprakticky, jsem se schovala v křoví, odkud jsem měla dobrý výhled na všechny strany. Začala jsem se rozhlížet, jestli neuvidím někoho, kdo by vypadal, že má schůzku mým mužem snů. Po chvíli jsem pohledem zavadila o ženu v kožené bundě a tmavých brýlích se zrzavými vlasy. Nataša! Očividně si také nepřeje být spatřena, nedej bože poznána, jelikož nenápadně popíjela čaj v kavárně poblíž té, ve které netrpělivě dřepěl Steve. Nejdříve jsem si myslela, že to s ní má Steve schůzku, ale ona vypadala stejně překvapeně, co tady Steve dělá, jako já. A navíc nevypadala, že by se chystala vydat za ním. Tak upřeně jsem sledovala Natašu, že jsem si nevšimla, že se ke Stevovi blíží nějaký muž. Nebo žena s nadbytkem testosteronu. Ta osoba měla rovněž tmavé brýle a kšiltovku. Asi je to nějaké univerzální oblečení pro lidi snažící se být co nejméně nápadní.
Jakmile Steve zpozoroval blížící se osobu, výraz v jeho tváři se rozjasnil. Okamžitě vyskočil na nohy a s danou osobou se přivítal pevným objetím a velmi dlouhým polibkem. Steve se zatvářil rozrušeně a trochu nervózně, ale zároveň vypadal jako nejspokojenější člověk na zemi. Tak jo. Nejspíš je správně ta druhá, méně pravděpodobná varianta, že je to žena s nadbytkem testosteronu. Divím se, že jí nevytéká ušima a nosem, protože vypadá až na tmavší vlasy po ramena úplně jako chlap. Letmo jsem se podívala na Natašu. Výraz v jejím obličeji mě donutil se na ni ještě jednou a dlouze podívat. Vypadala naprosto zmateně. Jako kdyby právě zjistila, že neexistuje Santa Claus. Pomyslela jsem si, že si asi taky myslela, že se Stevovi líbí mladší a přitažlivější ženy. Vytáhla jsem foťák a vyfotila je, jak se drží za ruce a o něčem zamilovaně debatují. Nechápu, jak mi to mohl udělat, pokud mě nemiluje, měl mi to říct, a nemusel mě vodit za nos a dávat mi naději na dlouhý a romantický vztah. Přes prvotní šok jsem se málem zapomněla naštvat. Zpod černých brýlí se mi hrnuly horké slzy. Zbytek večera strávil Steve v její náručí opřený o její mužná ramena. Neměla jsem chuť sledovat z křoví, jak mi muž mých snů trhá srdce, tak jsem se sebrala a odešla.
ČTEŠ
Můj hrdina, Kapitán
FanficPamatujete si, jak Steve zachránil v avengers jednu ženskou a ona z toho byla úplně unešená? Tak co když by se Nataša rozhodla jí dohodit Stevovi?