Aq hnya melayan bts sahaja di majlis itu.ketika aq berjalan pulang ke rumah kakiku terseliuh.
"Fuck punya kasut time ni lh nk buat hal"aq mengeluh.langkah ku yg tadinya laju kini menjadi perlahan.bahu ku di pegang oleh seseorang.aq menoleh.
"Taekwang!"aq memandangnya.
"Sorry sbb aq x de dkat majlis yg aq rancang sendiri.i'm sorry go gyunbyul sbb tadi aq kene pergi blik disiplin"dia memandangku serba slh.
"Wait!wait kau yg rancang party tu,are you serious"aq membulatkn mataku.
"Ermm..sbb harini birthday kau ,kasut ngn brg2 yg aq belanja tupun hadiah untuk kau"dia menutup mukanya menggunakan sebelah tngn.entah knp tngn aq tiba 2 bergerak sendiri dan menserabutkn rambutnya.
"It's okay aq x mrh pun"aq tersenyum.
"Jngn lyn aq mcm bdk2 "dia memangdangku serious.
"Tlonglh taekwang knp bile kau lyn aq mcm ni aq rase mcm suke dkat kau lbih dari seorg kwn knp.tapi aq tau sesuka mana pun aq kat kau,kita x kn pernah bersama."getus hatiku.aq perasan yg air mataku mula mengalir jadi aq trus berpaling.
"Yah gyunbyul"panggil taekwang
"Aq nk blik bye,kau pun pergilah blik"aq trus beredar tnpa memandang mukanya.aq x tahu knp tapi yg pasti bila aq dpt memori badan ni aq nmpk yg taekwang tu slalu teman bila roh yg dh mati tu sedih,gembira dia sentiasa ada.setibanya di rumah tnpa menukar pakaian ku aq trus tidur.aq nk tngkn fikiran aq skrg ni supaya perasaan suke aq ni hilang.mungkin cinta ni hnya bertepuk sebelah tngn.aq nk sngt noona hyo aq ade,tapi phmlh aq x tau sama ada dia dilahirkan semula atau pun x.
Bas btul2 berhenti di hadapanku .Aq menaikinya taekwang juga begitu.disebabkn bas terlalu padat aq dan taekwang duduk sblah2.tiba 2kepalanya diletakkan di ats bahuku.aq memandangnya dngn muka yg tegang.sejujurnya aq mmg tngh mrh skrg tapi hajat aq untk meh dia tidak kesampaian apabila melihat yg dia sedang tidur.aq mula sedar tntg sesuatu he was very cute. Aq tersenyum.
"Jngn belek muka aq tau aq comel"katanya .
"X kuasa aq"aq menjeling nya.
"Yah angkat kepala kau dri bahu aq skrg"aq menarik telinganya.dia pegang telinganya yg kemerahan akibat tarikan aq.
"Appo"katanya.aq ketawa kecil.aq trun dripada bas.sblum aq trun taekwang ade menarik tangan ku dan aq memandangnya.
"Saranghae"jeritnya smbil tersenyum.aq tahu bahawa dia hnya bergurau akn tetapi pipiku sudahpun pun merona kemerahan.
Sorry klau bab ni pendek je
YOU ARE READING
Let's Not Fall In Love
Short Storydi masa lalu seorang puteri Korea yang berpewatakan agak kasar telah pun berkorban untk menyelamatkan rakyat jelatanya daripada ancaman musuh .puteri gyunbyul sanggup berkorban walaupun nyawa nya sekali pon dan akhirnya dia terkorban. di masa hadapa...