bab12:buli

70 6 0
                                    

Aq bngun dripada tidur di dlm klas.knp rase mcm nk dmm eh.mungkin sangkaan aq je kot.aq tngok jam dkat tangan.bpoklh dh pukul 12:39 lama gile aq tidur.mesti bnyk subjek aq lpas.tapi lntaklh nnti bts bleh ajar aq.baju sukan aq ambil dari dlm beg dan msukkn ke dlm loker pukul 3:00 kang sukan.

                            £££(skip)

Pukul 3:00

Aq pergi ke loker ku.argh shit bende alah ni tersekat.jungkook yg kebetulan msuk ke dlm klas aq panggil sruh dia tlong aq kjap.loker tu still x leh bkak.jungkook kata mcm terkunci jadi x dpt bkk .matilah aq.mr jongkook punye klas plak tu.
"Mane baju sukan kamu gyunbyul,knpx tukar "aq dimarah di hadapan semua rkn klas.
"Saya simpan dkat dlm loker dan loker tu x dpt bkk"kata aq.
"Yuju awk pergi perekse skrg"kata mr jongkook.yuju pun pergi pereksa.dia dtg dkat kitorg bwak baju sukan aq.
"Ni kamu kate loker kamu kunci.pergi tukar baju sukan n lari padang ni 50 pusingan phm"aq mengangguk.jimin , jungkook dan suga hnya memandang ku terkejut.gila lh klau x terkejut dh sah2 di jungkook tu tlong aq tadi.aq trus menukar pakaian dan lari pusingan padang tu.hbis je aq lari klas sudahpun tamat.yuju menghampiri ku .dia tergelak.aq tau ni kerja siapa sbnarnya.aq membalas nya dengan senyuman sinis.slpas dia beredar ahli bts yg sklas dngn aq,aq panggil.
"Korg nk buli bdk x hari ni?"Tanya aq
"Kitorg x kesah"kata suga ambil membuat evil smile.
"Hbislh kau tuju"getus ku di dlm hati.
"Bagi aq tepung,telur ,air tomato and pling penting minyak ikan "aq meminta semua brg itu pada j hope.semua brg dia bagi dkat aq .baju sukan yuju sudahpun disimpan di dlm lokernya.kjap lagi ade latihan sukan lagi jadi kitorg bleh tukar ataupun x.evil smile aq buat.loker yuju aq bkak.semua brg2 tadi aq curah ke atas baju dia.sesudah itu aq tutup kembali.jimin,jungkook,j hope and suga memberi high five.
"Jom blah klau x nk kantoi"kataku.lalu kami trus beredar.disebabkn harini latihan sukan di batalkan jadi kitorg bleh ambil baju sukan n simpan dkat dlm beg.inilh wktu yg pling aq tunggu.
"I,il,sub"kiraku dan
"Arghhh,siapa buat ni"kata yuju menjerit.aq tergelak begitu juga dngn ahli bts yg tlong aq.
"Pdn muka kau yuju"getusku di dlm hati.aq trus mencapai beg dan blik.taekwang menarik tangan ku ke suatu tmpat.
"Kau nk ape"aq memberi pandangan slade.
"Jom selfie"katanya sambil tersenyum.aq hnya mengikut.hbis sahaja selfie kitorg trus blik.

hbis sahaja selfie kitorg trus blik

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gmbar taekwang dngn gyunbyul.capter ni pon pendek.

 Let's Not Fall In Love Where stories live. Discover now