Shot dla Juraita
~~~~~~~~~~~~~~~~
Tego dnia, jak zwykle kierowałem się do sali muzycznej. Od rana panowała jakaś dziwna aura. Nie przejąłem się tym zbytnio, bo co ma się niby takiego wydarzyć? Reiji znowu znacznie mówić, że jestem nie wychowany? Kanato będzie żądał od Yui, aby mu upiekła ciasto truskawkowe? Ayato będzie gryzł Yui? Lub Laito ją sobie poobmacuje? Nie obchodzi mnie to, do szczęścia potrzebuje tylko moich słuchawek i snu. Po kilku minutach wszedłem do klasy i zobaczyłem [kolor] włosom dziewczynę śpiącą na MOIM parapecie. Postanowiłem ją obudzić, chociaż nie chce mi się. Podszedłem do [kolor] włosej i delikatnie ją przesunąłem, a sam obok niej się położyłem.
✞ ✡ ✞ ✡ ✞ ✡ ✞ ✡
Poczułem, że ktoś mnie kopie. Leniwie otworzyłem jedno oko i zobaczyłem hipnotyzujące [kolor] oczy. Mógłbym się potrzeć w nie godzinami, lecz policzki dziewczyny pokryły się szkarłatem, gdy zobaczyła że się jej przypatruje.
- P-przepraszam, jak masz na imię?
- Jakaś ty głośna...
- J-ja?! Nie krzyczę to jak...- nagle w połowie zdania zawiesiła się- czy to muzyka klasyczna?
Popatrzyłem na nią z szeroko otwartymi oczami. Nie znam dziewczyny, która słucha czegoś innego niż pop.
- Shu.
- Shu?
- Ehh.. Pytałaś się o moje imię i jest to muzyka klasyczna.
Nie wiedziałem, że te hipnotyzujące [kolor] oczy wniosą tego dnia do mojego życia jeszcze więcej szczęścia.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
CZYTASZ
Trunkowe Shoty || One Shoty
RandomNie mam zdolności pisarskich, ale pisanie sprawia mi przyjemność Status: w trakcie poprawek Zamówienia: Otwarte