Vešla jsem spolu s Chloe do obrovské místnosti na přednášky. Vzadu seděly creepypasty a tak se všichni snažili dostat co nejvíc dopředu. A samozřejmě jsme byly poslední všude bylo plno, kromě předposlední řady, která byla úplně prázdná. Tomu říkám šťastný den. Vyměnila jsem si se svou kamarádkou nervózní pohled a pomali se rozešla k našim místům. Sedla jsem si na kraj a Chloe hned vedle mě. Zaslechla jsem slabé uchechtnutí ze zadní řady. Pak mě někdo šťouchl do zad. Otočila jsem se a za mnou spatřila Tobyho.
"Nazdar Toby."
"Takže už to taky víš" ušklíbl se a naklonil se blíž ke mně, abychom nehalekali.na celou místnost.
"No jo, mám za spolubydlící znalkyni" uchechtla jsem se. Z Tobyho jsem ani nebyla nervózní, jediný, kdo mi právě teď dělal statosti, byl Ben, který mě pozoroval. Pootočila jsem hlavu k němu.
"Můžeš na mě přestat čučet?" zavrčela jsem. Vzápětí mi Chloe dupla na nohu.
"Jau! Co je? Kopej si do někoho jinýho." zamračila jsem se a chytla se za bolavou nohu. "Jej.. on tu vlastně nikdo není."
Ben za mnou se zasmál.
"Slendyho jste nechali doma?" zasmála jsem se směrem k Tobymu, když dovnitř vešel energický mladík.
"Ne.. jen se nechce moc ukazovat. Vzbuzuje větší strach než my." odpověděl Toby. Složila jsem hlavu na ruce a zavřela oči.
"Takže já jsem blah blah blah..." přestala jsem poslouchat únavné žvásty. Pak přešel k něčemu důležitějšímu.
"Musím vás upozornit, že byste po večerce neměli vycházet ven, pokud nechcete zemřít. Většina z vás už nejspíš zjistila proč, ostatní se to nejspíš brzy zjistí. Slečno Smithová, mohla byste laskavě přestat spát?"
Se stále zavřenýma očima jsem mu odpověděla: "Já nespím. Se zavřenýma očima se ale zbystřuje sluch, takže vás jen lépe poslouchám, pane urážlivý." Z několika předních řad se ozvalo vyděšené zalapání po dechu, z řady creepypast jen pár uchechtnutí.
"Mě je jedno, jestli to zbystřuje sluch, chci, abyste se mi dívala do očí. A ne tak opovržlivě." dodal, když jsem otevřela oči a bez mrkání na něj zírala.
"Takže vyučování bude probíhat od osmi hodin, každá hodina má 45minut. Brzy vám budou rozdány rozvrhy a.. co potřebujete slečno Smothová?"
"Smím mrkat?" zaptala jsem se, když mi začaly slzet oči.
"Ovšemže smíte mrkat slečno Smithová, myslím, že nepostrádáte oční víčka jako váš spolužák." Několikrát jsem prudce zamrkala, abych se zbavila pálení v očích. Nyní se celá třída tiše hihňala, když na mě profesor zle zahlížel.
"Omluvte ji prosím, vypila dnes ráno tři hrnky kafe, je tak trochu nadopovaná" ozvala se moje kamarádka.
"Nemůžu za to, že umíš dělat super kafe, Chloe."
Hihňaní pomalu nabíralo na síle.
"Tak klid prosím!" snažil se nás profesor uklidnit.. bezvýsledně. Díval se přitom prosebně na řadu za námi, čili na creepypasty. Ti se však taky šklebili a tak mu nezbývalo nic jiného, než čekat.Mezitím dovnitř vešla ta sekretářka a začala rozdávat rozvrhy. Podívala jsem se na svůj.
Pondělí - 1. hod. literatura; 2. hod. bojové umění; 3. hod. vaření; 4. + 5. hod. tělocvik
Úterý- 1. hod. Matematika; 2. hod. biologie; 3. hod. vaření; 4. hod. zeměpis; 5. hod. hudební výchova
Středa- 1. hod. plavání; 2. hod. orientace; 3. hod. pozorování; 4. hod. lov
čtvrtek+pátek- soukromý tréningVšichni konečně zmlkli, protože se divili jejich rozvrhu. Já se jen nepatrně zamračila. Tohle se mi ani trochu nelíbilo. Asi poprvé v životě začnu milovat matematiku. Dneska byl pátek, takže máme víkend na rozmyšlenou. To jsem si aspoň myslela, dokud opět nepromluvil náš milý profesůrek.
"O víkendu bude období, kdy otestujeme vaše schopnosti. V pravém horním rohu máte zapsáno vaše jméno a pod ním jméno vašeho lektora." odmlčel se, jelikož se všichni sklonili k rozvrhu, aby se podívala, kdo bude jejich lektorem.
Podívala jsem se tedy do pravého horního rohu.
Cassie Smithová
Dark Link
Otevřela jsem překvapením pusu.
"Shit" vyklouzlo mi a ohlédla jsem se na zadní řadu. Zrovna "pověst" o Dark Linkovi jsem znala, přestože jsem nevěděla, že je to creepypasta. V zadní řadě ale nebyl.
"Copak, dostalas mě?" zasmál se Ben, když si všiml mého výrazu.
"Kéžby" vrazila jsem mu do rukou svůj rozvrh.
"Dark Link?" vyvalil na to Ben oči a Chloe s Tobym zalapali po dechu.
"Oni ho nechali učit??" vytrhl mu Toby můj rozvrh z ruky a také si ho prohlédl.
"Cass, víš kdo je.." začla Chloe, ale já ji zarazila.
"Zrovna o Dark Linkovi jsem slyšela, i když jsem vživotě nic nevěděla o creepypastách. Vlastně se divým že neznám Bena, když je The legend of Zelda mojí nejoblíbenější hrou."
"Vážně? Mojí taky!" vyjekl Ben.
"No nepovídej" pronesla jsem sarkasticky. "Na to bych bez tebe nepřišla."
Pak se slova opět ujal učitel.
"Zítra v osm hodin se v jídelně setkáte se svými lektory a ti si vás pak přeberou. Snídaně je v sedm hodin." S těmito slovy odešel a všichni se začali vytrácet do svých pokojů.
ČTEŠ
Creepypasta high #DOKONČENO
FanficCassie se přihlásí na školu, která jí byla doporučena. Když ale dorazí, zjistí příšernou pravdu o jejích žácích. Co se s Cass stane?