Kapitola 1.

4K 67 3
                                    

Konečně nový den.Nesnáším rána,ale dneska mám přednášku ve škole a k tomu se vrátí moje nejlepší kamarádka Ema, která byla v Sicílii."Ahoj mami jak bylo v práci?"
"Och Cami! Skvěle včera jsme probrali finance a dnes budeme probírat ekologii.Jsme na tom vážně zle.Hele udělala jsem ti tvojí snídani miláčku mám tě ráda,ale musím letět nasnídej se a běž do školy pá!"."Ahoj mami."
Na víc jsem se nezmohla.Nikdy na mě neměla moc času . Zajímá se víc o politiku než o mě .Mamka je vážně úchvatná žena, na svůj věk nádherná a inteligentní kolik mužů by ji chtělo?Svého otce jsem nikdy nepoznala.Vím jenom to, že byl prý zlý a že dělal špatné věci za peníze.Mě moc nikdy nezajímaly peníze.Řešila jsem spíš věci do školy a kamarádky.Dojedla jsem vejce a šla do školy .Byla jsem v prváku na střední a musím říct že mi dává zabrat.V budoucnu bych chtěla být filozofkou. "Cami! Tady jsem ahoj o můj bože tobě to sluší!" "Emo! Jak bylo v Sicílii?" Hřálo mě u srdce, že vidím svoji jedinou a dlouholetou kamarádku . Když jsme se objaly byla jsem tak ráda, že už nemusím být ve škole sama.Samozřejmě mně to nějak nevadilo,ale sedět u oběda sama je nepříjemný."Cam, musím ti vše povědět! Bylo to tak úžasný všechno a ta příroda!" . Celá Ema umělkyně , vždycky chtěla být malířkou jako její rodiče.Jsou moc super ."Dobře Emo ,ale máme ještě půl hodiny nezajdem na kafe?" "Jasně že ano!"
Zašly jsme do Goodcafé,kde mají lahodné cappuccino , které si dávám vždy . Zatímco Ema vyprávěla o svých zážitcích , já si všimla za výlohou podezřelého muže.Byl vysoký hnědovlasý s vymakanou postavou a celý v černém.Tomu bych se nechtěla dostat pod ruce,ale proč na mě tak divně koukal?Najednou mi přeběhl mráz po zádech.Nic to není někoho hledal ty hysterko."Cami? Dáváš pozor ta příroda byla tak nádherná ! Klidně bych se tam odstěhovala!"
"Neblázni musela bych s tebou, sotva jsem to tady bez tebe vydržela týden!".
"Musíme jít Emo ! Rychle"
Když jsme dorazily do školy přednáška ještě naštěstí nezačala .Seděla jsem s Emou vzadu a sledovala ostatní . Ovšem hlavou se mi honily zvláštní vzpomínky na toho muže. "Cammila Endorsnová!!" Konečně!Na tu filozofickou přednášku  jsem se připravovala měsíc.Když jsem ji dokončila, půlka třídy byla zaujata a   té druhé to bylo jedno.Dostala jsem za jedna jako vždy . Škola uběhla rychle a protože jsem chtěla jít dřív domů, nešla jsem na oběd a šla rovnou dřív.Procházela jsem se ulicí a už se blížila k našemu malému domku, když jsem viděla komín ulevilo se mi.Konečně budu doma.Za zády jsem cítila,jakoby by mě někdo sledoval.Ne to nic jen nějaká černá dodávka . Šla jsem dál . Proč za mnou sakra jede? Do háje zpomaluje.Zrychlila jsem krok . Pořád mě sledovala.Sakra! Začala jsem utíkat .Dodávka byla rychlejší u kraje chodníku mě čísi ruka pevně uchopila za ruku a stáhla dovnitř . Vše bylo tak rychlé .Srdce mi bušilo jako o závod . Jasný unesli mě určitě mě zabijou nebo sexuálně zneužijí a moje orgány prodají.Pomoc mami. Snažila jsem se že všech sil dostat pryč , někdo mě svázal tak pevně, že jsem cítila ,jak se mi provaz zarývá do kůže.Kričela jsem a hodně .Někdo mi dal na hlavu černý šátek.Viděla jsem tmu.Nic víc.Už jsem si představovala,jak umírám,když v tom dodávka zastaví a provaz se uvolní.

Dcera mafiána Kde žijí příběhy. Začni objevovat