"Takhle to nechci, Rosie"

2.2K 155 6
                                    

O dva měsíce později:

"Rose? Černou nebo modrou košili?" Seděla jsem u něj doma s rozečteným časopisem v ruce.

"Na co?"

"Vždyť jdeme do baru s klukama" řekl

"Jdeme? My?"

"Ano, říkal jsem ti to" zamračil se

"To jsi určitě neříkal" řekla jsem mu

"Ne? Myslel jsem, že jo.. no to nevadí, tak to říkám teď" řekl jakoby nic.

"Já nikam nejdu" řekla jsem

"Rosie, prosím! Já bez tebe nepůjdu" řekl a přisedl si vedle mě na pohovku.

"Proč bys nešel? Stejně tam bude spousty jiných holek, co se na tebe budou lepit, takže já chci pro dnešek volno"

"Prosím. Dobře víš, že jen ty se na mě můžeš lepit" obdarovával mě polibky na krk a vyhrnoval mi tričko nahoru.

Plácla jsem ho přes ruku, jak mi vyhrnoval tričko.

"Jdu domů" vstala jsem

"Co se děje? Rose, udělal jsem něco zle?" Zeptal se

"Jdu se domů přípravit, Harry" zasmála jsem se

"Aha, vždyť já tě tam hodím. Vezmu si jen tu košili a půjdeme spolu" řekl mi

Vzal si do ruky modrou košili.

"Vem si tu černou, v černé jsi nejvíc sexy" nevinně jsem se usmála.

"Aw, ty bys byla sexy i v pytli" řekl mi, zapnul si pár knoflíčků a mohli jsme jít.

_________________________________

"Hej! Počítal jsem s tím, že se na mě budeš lepit a ne, že si někde budeš tancovat s nějakým debilem!" Mračí se.

"Ty jsi chtěl, abych sem šla a bavila se"

"Jo, ale tím, že se po sobě budeme plazit my dva, ne aby tě ochmatával nějaký mamlas"

"Byl to spolužák ze střední, mamlas jsi tu ty" vstala jsem od stolu

"Počkej, kam jdeš?"

"Za tím mamlasem" zamračila jsem se na něj tentokrát já a prostě jsem šla.

Šla jsem podél stěny k baru, nevím, kde je ten spolužák ze střední, ale teď jsem se chtěla napít.

Byla jsem přitlačená ke zdi.

Dívala jsem se do těch krásných zeleno-šedých očí.

"Takhle to nechci, Rosie" zachraptěl

"Nechci, aby jsi mě takhle opouštěla. Nechci vůbec, aby jsi mě opouštěla. Zvlášť tě nemůžu pustit za nějakým klukem, to ne. To po mně nechtěj. Budeme spolu už dva měsíce přesně za týden, mohla sis zvyknout na mé chování. Ale omlouvám se, Rosie" přibližoval se čím dál blíž ke mně, zastavil těsně u mých rtů, mohlo to být jen pár milimetrů.

"Odpustíš mi to?"

"Nemám co" pousmála jsem se, usmál se a políbil mě.

Made Of || h.s ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat