"kdo to je?"

2.1K 145 9
                                    

"Rose, kdo to je?" Ukázal jsem na její mobil, který svítil a ukazovalo se tam klučičí jméno. Nějaký.. Mikey❤

"Kdo je kdo?" Zeptala se a přišla za mnou

"Kdo to je?" Podal jsem jí ten mobil

"kamarád" zamrmlala a vzala si mobil, odemkla ho.

Bylo tam napsané..

Moc jsem si dnešní oběd užil, musíme zopakovat 😉

Jo, díval jsem se jí do mobilu.

"Takže proto jsi nešla na oběd se mnou? Byla jsi s ním?!"

"Byli jsme domluvení už dlouho, Harry"

"Ale mohla jsi mi říct, že jdeš na oběd s nějakým klukem. Řekla jsi mi jen, že už něco máš" řekl jsem

"Neřekla jsem ti to proto, protože bys celou dobu šílel a vymýšlel si co je to za kluka"

"Ale to si vymýšlím i teď! Já chci vědět s kým se scházíš"

"Nebudeme mít ani trochu soukromí nebo co?" Zamračila se na mě a rozhodila rukama

"Rose, není to tak, že-"

"Ty mi nevěříš?" Skočila mi do řeči

"Ne, že bych ti nevěřil, nevěřím tomu klukovi, s kterým jsi byla"

"A proč?"

"Jak můžu vědět, že na tebe nic nezkouší?"

"No že bys mi třeba mohl věřit? To tě nenapadlo? Znám ho dlouho a dobře."

"Ale já nechci, aby ses s ním stýkala" řekl jsem popravdě

"Ty mi nebudeš říkat s kým se mám nebo nemám stýkat! To není tvoje věc, Harry" řekla a otočila se na patě.

"Takže s ním ještě někam půjdeš?" Znovu se na mě otočila

"Neříkám, že ano, ale neříkám taky ne. Nevím o co ti jde"

"Jde mi o tebe" řekl jsem, Rose se na mě dívala jak na debila, nevěří mi to?

"Myslíš, že kdyby mi nešlo o tebe, kdyby mi na tobě nezáleželo tak moc, tak bych se tímhle vůbec zabýval? Je to úplná kravina, ale já se o to zajímám, protože nechci, abys skončila s někým jiným než se mnou, našel jsem totiž konečně holku, která je pro mě dokonalá, možná si tě nezasloužím, možná jsem trochu žárlivější, ale kdo není?"

"Promiň, ale nechci, abys mi říkal co mám a nemám dělat, jsem dospělá, vím co dělám, nejsi můj táta" zamrmlala a sklopila pohled.

"Rosie.." šel jsem k ní a objal ji, vím co se stalo jejím rodičům, radši už jsem se neptal, protože je to pro ni citlivé téma..

Teď si na to naběhla sama, ale dopomohl jsem jí, to je pravda..

Made Of || h.s ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat