- Gotovi ste? - nisam mogla da verujem kada su mi radnici rekli da su završili.
- Jesmo, treba samo da se očisti, mislim da će to Dragana završiti danas, sutra.
- Onda vidimo se sutra ujutru.
- Do sutra.
- Hajde da vidimo šta su uradili - okrenula sam se ka Mileni.
- Tako je svetlo - njena prva reakcija.
- Htela sam svetlije nijanse, lakše se uklapaju sa nameštajem.
- Šta misliš Dragana? - pitala sam je kada je izašla iz kuhinje.
- Dopada mi se, majstori su dobri, nema mnogo posla posle njih. Umalo da zaboravim pronašla sam neke ključeve.
- Od čega?
- Možda od podruma?
- Još uvek ne znam šta ima unutra - zato što nisam našla ključeve. Totalno sam zaboravila.
- Da vam skuvam kafu? - ponudila je Dragana.
- Može, popićemo napolju. Tamo nam je trpezarija - objasnila sam Mileni.
Kroz dva-tri sati ispred kuće se zaustavio kamion. Izašao je Kristijan u radnom odelu sa još tri radnika. Ako ovo nije ženska fantazija . . . Deluje nekako sirovo seksi. Mišićav muškarac u radničkim pantalonama, jao.
- Dobar dan - Kristijan mi je prišao dok su ostali otvarali ogradu da proteraju kamion.
- Ćao.
- Buljiš u mene.
- Izgledaš veoma seksi - izletelo mi je.
- Ha, ha - glasno se nasmejao.
- Ovo nije moje najbolje izdanje ali hvala, ti izgledaš radno - obrisao mi je nešto sa obraza.
- Hvala.
- Trebalo bi da skineš tu traku iz kose, izgledaš mnogo mlađe.
- To je cilj svih žena. Čemu dugujem ovu posetu?
- Došao sam da te rešim nameštaja, a kasnije ću ti doneti novi. Moja majka je lično urgirala za tebe.
- Ona je veoma mlada.
- Rekla ti je sa koliko godina me je rodila?
- Jeste, i usput želi da te oženi.
- Kasniš sa vestima, ona to odavno želi.
- Hej ovde sam samo par dana, tek sam počela da skupljam tračeve, zapravo oni mi dolaze sami.
- Šta da utovarimo? - pitao je jedan od radnika.
- Sve - odgovorila sam.
- Idemo iza kuće momci - Kristijan se pokrenuo.
Uz šalu, smeh i razgovor, momci su natovarili kamion i otišli. Ovo mesto mi se sve više i više dopada. Nije prošlo ni sat vremena opet su se vratili, ovaj put iza kamiona je išao crni pasat karavan. Prepoznala sam Kristijana, radnike i njegovu majku, nju je dovezao neki čovek crne kose i umilnog pogleda.
- Sandra - pozvala me Bojana.
- Dovezli smo ti nameštaj – govorila je približavajući mi se.
- Odlično - nasmešila sam joj se.
- Ovo je moj suprug Miodrag.
- Drago mi je gospodine Popoviću - pružila sam ruku.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Povredićeš me 🔚
Любовные романыSandra je upravo izgubila sestru sa kojom nije bila u kontaktu deset godina. Zato se seli privremeno u mali grad da bi sredila i prodala njenu kuću, savršen plan. Ali nije računala na to da je inspektor tog grada prijatelj njenog brata koji je zad...