Rafakof krenci porn... znaczy teledysk z Lejdi Dzagom

34 13 0
                                    

Gdy Rafakof spotkał sie ze swoim menago, ten miał dla niego propozycje niedoodżucenia. Zaproponował mu on nakrencenie teledysku ze znanom na cały śfiat Lejdi Dżagom.
Rafokof zmarszczył brwi i zapytał: A kto to kurwa jest?!
Rafakof mimo pozornej wiedzy o muzyce i tyh sprawah był zamknienty na poznawanie nowych artystuw.
-Jak to kurwa kto? Napewno ślyszałeś jej chity, kture pokryły sie platynom w Ju Es Ej!

-Jakoś nie kojaże, morzesz mi jakomś przytoczyć?

-Bed Romens?

-Nie...

-Dzast dens?

-Nadal nic.

-Szajse?

-Nołp

-Alehandro, Fernando, Roberto?

-Hui mi to muwi!

-Ale napewno słyszałeś jej ostatnie songi Perfekt Ilurzon i Milion Rizons!

-Hyba nie ma o czym muwic. Jakieś mao znane artystki mi tu proponujesz!

-Rafakof to tfoja szansa do zostania ślawnym! Hociaż sprubuj!

-No dobra, gdzie jest ta Dzaga?

W tedy do studia miała wejść Lejdi, ale drzwi okazały sie za wonskie i trzeba było podnośnik wypożyczyc, aby finalnie Dzaga mogła wejść przez dah.
Gdy Rafakof zobaczył Lejdi Dzage jego serce zaczeło szypciej bić.
Zaprezentował on sfuj nowy singiel, ale Dzaga nie była zbytnio zahfycona, powiedziala tylko
-Słuhaj Rafakof ten tfuj song nie jest inaf interesting. Ale nie martf sie zrobily z niego chita, rze na bilborthot100 to bendzie pszez dwa lata!

-Wienc co propnujesz?

-Aj fink rze powinnismy zrobić coś dzezowego!!! Aj noł, troche krejzi, ale bendzie osom!
Rafakof zgodzil sie na te zmiany. Od teras wystempował pod pseudonimem Tony Benet, a samia piosenka nazywała sie Czik tu Czik.

Zmienione zostalo wszustko, slowa, mózyka, text.
Niestety piosenka byla jednym wielkim flopem i nawet przez hwile nie znalazla sie na bilborthot100.
Rafoakof tak sie wkórwił rze zwyzywał Dzage od Bicz i rze mu piosenke zjebała. I tak zakończyła sie ich wspulna praca...

Nałuczyciel Wokó Ze ZłomowicOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz