Rafakof i prywatny burdel

42 13 9
                                    

"Nie sondzilem rze głupia amerikanka morze tak krencić dupom" pomyślal Rafakof po nakrenceniu teledysku do Lejdi is e tramp.

-Morze skoczysz ze mnom na kakałko? (Leny fejs)
-Kakałko? Czy ciebie rilli popierdoliło jurz do końca stary dziadzie? Ja tylko tłószczowe kafe late z mlekiem chujowym, ups przepraszam sojowym, no i jeszcze z kilogramem cókru tak grubym jak moje dupsko.
-Alesz ty wymagajonca jesteś Lejdi. Pociongasz mnie jak spłóczka do kibla.
-Rafcio, ale ty jesteś ful romantiko. Morze seks tudej? A przepraszam, mam dzisiaj importent spotkanie z moim niu bojfriend Tejlorem.
"No cusz. Nie wsadze swojego patyczka do dziópli"
Wtem nastał pomysł w małej głufce tego debila i postanofił otwożyć własny bórdel z russian prostitutkami we własnym mieszkaniu, był bardzo szczenśliwy rze wkońcó jego syn bendzie maił towżystfo i niebendzie musiał sie z pierdolić z tym małym bahorem.
Rafakof w celu zwerbowanie kilku dzifek wszetł na specjalnie stfożonom do tego celu strone wuwuwu. Jego oczom ukazał sie profil Odlotowej Emilki_69.
Rafakof w tym celu zaprosił owom niewiaste na prubny seks. Jednak nasza bochaterka liczyla sobie w hui dórzo kasy za godzine. A skoro Rafakof byl pszegrywem rzyciowym i zasnoł podczas stosunku, spał tak dłógo rze finalnie pszyszedł mu rahunek na 15k jenuw hińskih. XDDD

Nałuczyciel Wokó Ze ZłomowicOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz