Bana sert bakışlar atan bir Ayhan Ateş görmeyi beklerken korkumdan zevk alan bir ifrit gördüm . Dişlerimi sıktım . Ve onun dayısının patronum olduğunu umursamadan " Siktir olup gider misin ? " Selin bana şaşkınca bir bakış attı . Ama tepki vermedi . Bu beni dahada öfkelendirdi . Kolundan tutup odamdan dışarıya doğru onu sürüklemeye başladığımda yüksek sesli itirazlarını Yok saydım . Odamdan çıktığım vakit kızın elini bıraktım Ve sert bir sesle " Sakın bir daha böyle bir şaka yapma ! Senin için eğlenceli olabilir ama benim için değil ! " soğuk sesim kızı şaşırtmış gibiydi . Kekeleyerek " B-Bu sadece bir şakaydı . " kısık sesinin altında korkuyu da hissetmiştim . Ama bu daha da öfkelenmeme sebep olmuştu .
" Bak kızım senin korumanım ben Arkadaşın değil ! O yüzden gerektiği gibi davran ! " kızın tepkisini bile izlemeden odama girdim . Aptalca şeylere vaktim yoktu . Banyoya geri gittim . Ve kendimi küvete bıraktım . Rahatımın bozulmasından nefret ediyordum .
...
Sabah olduğu vakit " ki ben 6 da kalkmış siyah bir takım elbise giymiş ve mutfakta hazır ol durumunda Selin'i bekliyordum . " ki şu an saat 7.20 idi . Selin'in koşarak çantasıyla beraber mutfağa indiğini fark ettim . Beyaz bir gömlek , siyah bir ceket ve son derece kısa bir mini etek giymişti . Saçlarını serbest bırakmıştı . Mavi gözlerinin altında çok hafifte olsa mor halkalar vardı . Hmm demek ki uyuyamamıştı . Mavi gözler beni bir an bile umursamadan mutfaktaki masaya oturmuş Ve hizmetçilerin çoktan hazırlamış olduğu kahvaltıyı yemeye başlamıştı . Ben zaten yemiş olduğum için aç değildim . Yüzümde hafif eğri duran siyah maskeyi düzelttim . Ve düşünmeye başladım . Selin kendi güvenliği için normalde bulunduğu kız lisesinden Sarıhan Kolejine kaydı geçirilmişti . Ki bu adımın ortaya çıkması sonucunda Kolejin cehennemin ufak bir versiyonuna dönüşeceği anlamına geliyordu .
Ekstra dikkatli Ve ekstra duygusuz kalmam gerekiyordu . Ve ne olursa olsun öfkemi saklamak zorundaydım . Derin bir nefes aldım . İşim çok zor olacaktı . Gözlerimi Selim'e diktim . Şüpheli insanlara karşı onu korumak . Aynı zamanda öfkemi içime atmak zorundaydım . Genç kız bir kere olsun bile bana bakmadı . Kahvaltısını bitirdikten sonra çantasını omzuna taktı . Ondan önce davranarak evden çıktım ve Mustang'in yanına geldim . Genç kız yanından geçerken yine bana bakmadı belli ki dün onu kırmıştım . Neyse böyle daha kolaydı . Kız Mustang'e bindi . Bende yanına .
...
Sarıhan Kolejini uzaktan seçebildiğim vakit hafifçe yutkundum . Allah umarım bana yardım ederdi . Kolejin özel park yerine Selin Mustang'ini park ettiğinde konuştu . " Okulda da mı peşimde olacaksın ? " sesi son derece soğuktu . İç çektim " Nerede olursan ol peşinde olucam . " Selin'de iç çekti ve arabadan indi. Bende inip onu takip ettim . Siyah Mustang'i gören insan topluluğuna baktım. İçinde gördüğüm felaket dörtlüyü fark edince sessiz bir küfür ettim . Selin'e baktım . Şaşkınlıkla Alara'ya bakıyordu. Alara mutlulukla " Selin " diye haykırınca Aynı şekilde Selin'de " Alara " diye haykırıp birbirlerine sarıldılar . Ve muhabbet etmeye başladılar. Ben onlardan uzakta olduğum için konuşmalarını duyamıyordum . Ayaz'ın yayvan bir gülümsemeyle Selin'e sarıldığını görünce sessizce ofladım . Aynı şekilde Sedat Ve Alya'ylada muhabbet etmeye başladıklarında içimde yağmaya başlayan yağmura hayret ettim . Bir kez ruhumda yağmur başlamışsa fırtınanın da arkasından geleceğinin bilincindeydim . Sessizce onlara doğru yaklaştığımda birinin seslenişini duydum . " Karga "
...
Arkamı döndüm Ve etrafımdaki kalabalığı umursamadan belimden çıkardığım tabancayı bana seslenene doğrulttum . Şebnem Gürsoy . Karga'nın büyük bir hayranı . Ama benim en büyük problemlerimden biri . Kızıl uzun dalgalı saçları rüzgarla beraber savruluyordu . Bembeyaz teninde ki tek karanlık noktalar kapkara olan gözleriydi . Sert ve fazlasıyla güzel bir yüzü vardı . Fiziğinin güzelliğini anlatmaya kelimelerim yermezdi . Siyahlar içerisindeydi . Siyah bir kazak , siyah bir seri ceket ve dar siyah bir kot , tabi siyah konverslerini ve gotik tarzda olan makyajını unutmamak lazım. Silahımı indirdim . Etrafımdaki insanların hafifçe yutkunarak baba bakmalarını da Yok saydım . Şebnem ona silah doğrultmuş olmana rağmen hayranlık dolu bir ifadeyle gülümsedi . Bu gülümseyişi sadece Arena'da görmüştüm zaten onun dışında Şebnem çok gülen birisi de değildi . Konuşmadım . Tıpkı Arena'da davrandığım gibi tembelce ona el salladım Ve Selin'in ve yanındakilerin şok dolu bakışlarını görmezden gelerek Selin'in yanına yürümeye başladım . Açıkçası Zorba Şebnem'e alışmışken Hayran Şebnem'e alışmak fazlasıyla zor olacaktı .
...
Selin'in de , yanındakilerin de , dönek eski sınıf arkadaşlarımında dedikleri hiç bir şeye cevap vermedim . Sedat'ın benle konuşma çabalarını boş bir kağıda " ben bir dilsizim "yazarak sona erdirmiştim . Karga dilsizdi ,kördü Ve sağırdı . Arena'daki gibi davranıyordum .Selin bana her zamankinden de soğuk bir tavır takınmıştı . Muhtemelen sebebi arkadaşlarını Yok saymamdı . Umursadığım söylenemezdi . Ben yalnızdım . Buna da fazlasıyla alışıktım . Alara'nın sesini duydum . " Dilsiz koruma adın nedir ? " İç çektim . Boş deftere Adım yoktur benim ... ama derler bana Karga . Selin kaşlarını çatarak bana baktı ana tepki vermedi . Alya konuştu " Neden sana Karga diyorlar ? " ses tonundaki merakı gayet iyi bir şekilde anlamıştım . Yazmaya Devam ettim . Hak ettiğim tek addır çünkü ...
Alya'nın gözleri daha da parladı " Neden ? " Şebnem konuştu
" Karga isterse dilsiz ,isterse sağır, isterse de kör olur çünkü ." Hafif bir şaşkınlıkla Şebnem'e baktım . Alya'ya ters ters baktığı da dikkatimden kaçmamıştı . Yazdım Nereden biliyorsun Ne diyeceğimi ? Şebnem gülümsedi
"Herşeyini biliyorum senin , Şeytan görünümündeki Melek , Adını , neyle suçlandığını , Acını ."
Ne !? Siktir !? Bu kız Ne biliyor !??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selçuk Kara
Teen FictionEvet . Bu hayatımın boktan ve rezalet bir hikayesi ... Şimdi nerede başladı diye sorarsanız herşey ben 13 yaşındayken Abim Caner Kara'nın genç bir kıza tecavüz etmesiyle başladı . Sonra hapise girip babamın kalp krizine girip ölmesine sebep oldu...