Sınıfıma girdiğimde ( ki ben gelene kadar 3. Ders bitmişti ) yine fısıltılar duymaya başladım . " tecavüzcünün kardeşi neden hala tek parça ?" " abisi gibi " " neden onun gibi biri bu okulda "
Evet , bu fısıltılara alışıktım . 4 yıl boyunca duyuyordum . Arkadaki yerime geçtim . Önümde oturan sarışın tatlı kızın fısıltısını duydum " bana saldırmaz değil mi ? " yanındaki kız fısıltıyla " Bu kadar kalabalık varken asla saldırmaya yeltenemez . " içimdeki öfkeyi yok saydım . İnsanlardan öylesine büyük bir nefret ediyordum ki size anlatamam . Bu durumda olmayı ben istememiştim . Abimin öyle bir boka kalkışmasını hiç istememiştim . Ama olmuştu işte ! Bunda benim suçum neydi ? Gerçekten neden herkes bana hapse girmeyen bir tecavüzcü gibi davranıyordu ? Gözlerimi kapadım yoksa dolan gözlerimi bu şerefsizler de görecekti . Gerçektende "insan" olmayı unutmuştuk . Kapının sert bir şekilde açıldığını duydum . Gözlerimi açarak kapıdan girenlere baktım . Dört Dingil (!) gelmişti . Alara ve Ayaz'ın şüpheli bakışlarla bana baktığını hissettim . Korkmadım . Bende gözlerimi onların gözlerine derin bir nefretle diktim . Sedat yüksek sesli
-Ne bakıyon lan tecavüzcü !
Kulaklarımın öfkeden uğuldamaya başladığını hissettim . Normalde kendime hakim olabilirdim ama bugün farklıydı . Nefretle
-Ben birşey yapmadım kas beyinli ! Birine laf edeceksen hapishanedeki o abi bozmasına laf et !
Sınıf ve Dörtlü ilk defa tepki verdiğim için şaşırmışlardı . Alya iğneleyici bir sesle
-Ha sen ha abin fark eder mi ? Sende bir kıza saldırdın . Seninde yerin abinin yanı .
Evet bir kıza saldırmıştım . Bana sokağın ortasında " tecavüzcü " diye bağırmıştı . Kıza öyle bir tokat atmıştım ki dudağı patlamıştı .Ama hak etmişti . Bu olayı sadece Alya ve sokaktaki bir kaç kişi görmüştü . Bu kız kelimeleri nasıl kullanacağını gayet iyi biliyordu .Kadına şiddetten nefret ederim ama bana söylediği laflar beni çileden çıkarmıştı. Size de tecavüzcü denip hakaret edilse aynı şeyi sizde yapardınız . Hatta daha kötüsünü yaparsınız Neyse sınıftaki herkesin bana korku ve iğrentiyle baktığını fark ettim . Artık ben masumum demek hiçbir halta yaramayacaktı . Madem içimdeki şeytanı görmek istiyorsun Alya o zaman sana göstereceğim .
-Evet saldırdım . Sadece bir tokatla yırtmasana izin verdiğime çok pişmanım . Onu öldürmek istemiştim . Ama asla ama asla böyle bir salaklık yapmayacağıma yemin ettim .
Sözlerim herkezde şok etkisi yaratmıştı . Alara nefret dolu bir sesle
-Senin yerin hapishane defol bu okuldan !
Yeşim taşı gözlerim öfkeden kararmış bir halde Alara'nın nefret dolu Zümrüt yeşillerine diktim ve ağır bir alayla
-Haklısın benim yerim bu okul değil . Senin gibi birinin olduğu yer bana uygun değil kullanılmış çöp parçası !
Söylediklerim bir kaos yarattı . Sedat bana doğru hızla ilerledi yine kafa atma niyetindeydi . Bu kez yemeyecektim . Sedat'tan önce ben ona kafa attım . Sedat bunu beklemediğinden tepki vermedi . Kafasını sıraya çarptı ve yere yığıldı . Ardından Ayaz beni yumruklamak için koşar adım ilerledi . Alaycılıkla güldüm . Sokak dövüşlerinde para kazandığın sırada çok fazla şey öğrenmiştim . Bu çocuğun kavga tecrübesi benim tecrübemle karşılaştırılamazdı bile . Benim burnuma doğru bir yumruk attı . Kolaylıkla kaçtım ve tam çenesine hafif bir yumruk attım . Ayaz sersemledi . O an Ayaz oyun dışıydı . Karnına doğru sağlam bir yumruk attım . İki büklüm olduğu sırada kafasına dizimi geçirdim . Ayaz acıyla yere düştü . Sınıftaki herkes şoka girmişti . Erkekler yutkunarak bana bakıyordu . Gözlerindeki korku beni gülümsetti . Hızla çıkışa doğru ilerledim . Alya ve Alara solmuş bir benizle yolumdan çekildiler . Sınıftan çıktım koşar adımla okul çıkışına ilerledim . Arkamdan konuşan insanları umurasamadım ve okulun çıkı kapısıma geldim . Tam kapıdan tırmanacakken ( güvenlik herhalde sigara molasındaydı.) Raybanlı koruma ve 10 adamının kapının hemen arkasında güvenliği tekmelediğini gördüm . Ne oluyordu lan burada ?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selçuk Kara
Fiksi RemajaEvet . Bu hayatımın boktan ve rezalet bir hikayesi ... Şimdi nerede başladı diye sorarsanız herşey ben 13 yaşındayken Abim Caner Kara'nın genç bir kıza tecavüz etmesiyle başladı . Sonra hapise girip babamın kalp krizine girip ölmesine sebep oldu...