^1^

1.2K 52 125
                                    

~Lydia's mouth~

Ne onun bana aşık olacağını düşünmüştüm,ne de benim ona aşık olacağımı.O ateş ise,ben su idim.Birbirimizi asla tamamlayamazdık,imkansızdı.

Ve anladım ki,imkansız diye bir şey yokmuş.

•Cumartesi•

Topuklularımı elime almış,çıplak ayakla gidiyordum yokluğuma.Bir yandan ağlıyor diğer yandan onu düşünüyordum,aramızdaki aşkı itiraf ettiğim halde bunu inkar etmişti.Biz bir olamayız demişti,gerçekten olamazmışız.

Çantamdaki anahtarı çıkarttım,titreyen ellerimle kilidi açtım.Kapının açılma sesiyle birlikte Allison koşarak yanıma geldi,yüzümü görmeden önce gülümsüyordu fakat artık tedirgindi.

"Lydia! Ne oldu sana? Söylemedin mi?"

"Söyledim."dedim gözüm yere kenetlenmiş bir şekilde.

Kolumdan tutup içeri çekti ve kapıyı kapattı.Kanepeye oturmama yardım etti sonra da saçımı yüzümden çekip neler olduğunu söylememi bekledi.

"Beni sevmediğini söyledi."

"Seni değil,başkasını seviyorum Lydia."

"Malia.."

"Malia.."

"Unutmamı söyledi."

"Bunu unut..."

"Biz bir olamayız..."

"Biz bir olamayız..."

Allison şok geçirmiş bana bakarken beynimde hala onun söylediği sözler yankılanıyordu.Kalbim direnmekten yorulmuş bir şekilde pes etti.Aşk,ilk defa kaybetmenin acısıyla asla iyileşemeyecek bir yara aldı.

Sessizliği bozan hıçkırık sesim olmuştu,gözümden seller tekrar ve tekrar akmaya başladı.

"Ah,Lydia.Güçlüsün,elbet bunlarda geçecek."diyerek içtenlikle sarıldı Allison.

"Hep kaybeden taraf olmak zorunda mıyım?"

"Kaybetmiş olman kazanmayacağın anlamına gelmez."

"Ama kaybedeceğim anlamına gelir."

-Ay selaaam :D Umarım ilk bölümü beğenmişsinizdir,lütfeen ve lütfeen yorum yapın yorumlarınızı okumak ve cevaplamak çok güzel oluyor❤️ Beğendiyseniz de oylamayı unutmayın❤️❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


-
Ay selaaam :D Umarım ilk bölümü beğenmişsinizdir,lütfeen ve lütfeen yorum yapın yorumlarınızı okumak ve cevaplamak çok güzel oluyor❤️ Beğendiyseniz de oylamayı unutmayın❤️❤️

Hatalarım olabilir,hepimiz insanız değil mi? Dkencpdnclsj

~stydia~

till the end|stydiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin