"Bu nasıl kızlar?"dedim elimdeki toz pembe elbiseyi üstüme tutarak.
"Klişe."dedi Allison,ardından içime sinmeyen mini elbiseyi göstererek "Benim oyum hala buna."göz göze gelince gülümsedi,"Çok güzel olacak."
Güldüm ve kafamı salladım,o sırada Malia elinde 3 farklı tonda elbiseyle yanımıza geldi.
"Şu mavi favorim,hadi hadi hepsini dene bakacağız."o kadar heyecanlı konuşuyordu ki kelimelerin yarısını yutuyordu,Allison gamzelerini belli ederek güzel bi kahkaha attı.
Bunalmış bir şekilde beklerken tüm beğendikleri elbiseleri kollarıma verdiler ve yere çöktüm.
"Ölmemi falan mı istiyorsunuz?"
İkiside birbirine bakarak güldüler ve bana dönüp kafalarını evet dercesine salladılar.
Gözümü devirdim ve kabine girip gözüme çarpan ilk elbiseyi giydim.Perdeyi çekip yanlarına doğru geldiğimde hayran gözlerle bakakaldılar.
"Lydia.Çok güzelsin."Allison o kadar gurur duymuş olmalı ki gözleri doldu.
"Hem de çok."dedi Malia,ikisi de donakalmıştı.
"O zaman bunu alalım,bu yılın en özel partisi için harika olacak."
-
"Lan düzleştiriciyi nereye kaldırdınız,bulamıyorum!"diye bağırırken Allison,ben ve Malia makyajımızı yapıyorduk.
"En son Prada ağzına alıp aşağıya inmişti."dedim farımı sürerek.
"Yuh."diye bağırdı ve koşarak aşağıya indi.
Makyajımı bitirdikten sonra parfümümü sıktım ve aynada kendime çeki düzen vermeye başladım.O anda Malia gelip saçlarımı düzenledi.
"Stiles çok şanslı."dedi gülümseyerek.
Bende gülümsedim ve birkaç saniyelik sessizlikten faydalanarak aklıma takılan o soruyu sordum.
"Hiç..Stiles'la gerçek bir şey yaşadınız mı? Yani..."dudaklarımı ıssırdım,kötü bir tepki istemiyordum çünkü Malia artık yakın arkadaşımdı.
Bir anlık şokla bakakaldı ama sonra gülerek gergin anı dağıttı.
"Hayır,tabii ki öyle bir şey olmadı."omzuma elini koydu ve "Stiles'ın ilk ve son aşkısın."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
till the end|stydia
Short StoryNe onun bana aşık olacağını düşünmüştüm,ne de benim ona aşık olacağımı.O ateş ise,ben su idim.Birbirimizi asla tamamlayamazdık,imkansızdı. Ve anladım ki,imkansız diye bir şey yokmuş.