^2^

723 52 121
                                    

•Pazartesi•

Öğle araları her zaman Allison Scott Stiles ve ben takılırdık.Bu öğle arası öyle olmadı,bize uzun süre baktı fakat Malia ile birlikte oturdu.İtiraf etmemdeki pişmanlık her geçen saniye yüzüme yansıyordu.Güçlü olmaya çalışsam da artık olmam için bir sebep kalmamıştı.Hiçbir şeyim kalmamıştı.

"Ben sınıfa gidiyorum,sonra görüşürüz."dedim ve tepsimi alarak ayağa kalktım.

"Hey,nereye? Daha hiçbir şey yemedin."dedi Scott.

"Sanırım aç değilim,sonra görüşürüz."

Sınıfa girdim ve kapıyı kapattım.Çantamdan çıkarttığım deftere bir şeyler karalamaya başlarken diğer yandan da şarkı sözleri mırıldanıyordum.

I wish you would come back
Keşke geri dönebilseydin

Wish I'd never hung up the phone like I did
Keşke telefonu hiç kapatmasaydım

And I wish you knew that
Ve keşke bunu bilseydin

I'd never forget you as long as I'd live
Yaşadığım sürece seni hiç unutmazdım

Wish you were right here,right now
Keşke burada olsaydın,şimdi

Duraklamış çizimimin son dokunuşlarını yaparken tanıdık bir ses şarkıyı devam ettirdi.

It's all good
Her şey yolunda olurdu.

Korkak gözlerle sesin geldiği yöne doğru kafamı.     çevirdim,arkama.Oydu,tam arkamdaki sıraya oturmuş dikkatlice beni izliyordu.

"Stiles?"konuşurken kalp atışlarım hızlanmaya ve sesim titremeye başlamıştı.

"Lydia."

"Burada ne işin var?"

"Dünkü dediklerimden dolayı üzgünüm."

"Problem değil."dedim ve önüme dönüp defteri kapattım.

"Her halinden belli problem olduğu."

"Bunada alışacağım."dedim iç geçirip.

"Malia ile aramızda bir şey yok."

"Bizimde yoktu.Ne oldu da bu hallere düştük?"

"Bizimkisi farklı."

"Bizimkisi diye bir şey yok,Stiles."dedim ve defterimi kapatıp sınıftan çıktım.

Onu seviyordum ama yalan söylemesini kaldıramayacak kadar yıpranmıştım.

-

till the end|stydiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin