part 9.Sljedeći korak

3.7K 195 27
                                    

"Emma?",upitno je pogledao.

"Šta ti radiš ovdje?",začuđeno je upitao.

                             ****

Sjedili smo u stanu dok sam se je zapitkivila što se događa. Tko je sad ova? Zašto je došla? Kako? Je li mi došla uzeti Austina?

Tebi? Otkad to? Zašuti.

Aufff,tako puno pitanja bez odgovora. ~sniff~

Ona je plakala punih 5 minuta i 59 sekundi. Evo već sam provjerila.

"O-on me opet o-ostavi-o..",govorila je plačući i jecajući.

Ma o čemu ova ženska? Dođe mi u stan,neman pojma tko je i počne plakat da je netko ostavio...

"A-austine...",zabrinula sam se već.

"Shhh...",stavio je prst na moja usta kao znak da ušutim. Htjela sam mu odgristi taj prst...govori mi da šutim,a nemam pojma šta se događa..kao da sam pala sa stabla...jabuke.

"Emma,jesi gotova?",izdahnuo je,a ona je prestala plakati.

"D-da,ok je sve..",uzela je maramicu te obrisala suze.

"Ok,vrijeme je za predstavljanje.",sjeo je na kauč i izjavio.

"Emma,Bella...Bella,Emma.",rekao je pokazujući rukom na obe dvi.

"Z-zdravo,tko si t-",htjela sam pitati ali sam bila preduhitrena.

"Moja sestra.",prekinuo me i odgovorio na moje još nepostavljeno pitanje. Gedala sam je ko tele u šarena vrata. Usta su mi bila skoro do poda,kao iz Tom i Jerrya. Ali sigurno je istina jer sad kad malo bolje promotrim,dosta liče jedno na drugo...imaju nešto zajedničko.

"Drago mi je.",pružila mi je ruku te sam joj uzvratila.

"Pa,šta je bilo ovoga puta sa dečkom?",upitao je znatiželjno Austin.

"Prekinuo je sa mnom,našao je neku drugu koja ima veće grud-,koja ima ljepše obline..",ispravila se kad sam se ja lagano nasmjehnula zbog čega me ona ošinula pogledom.

"A-ah šta ćeš,takvi su ti neki,a ti se samo s takvima petljaš.",rekao je podrugljujući,nimalo podržavajući je.

"Briga me,naći ću ja drugog..",rekla je bijesno.

"Sad me jedino zanima zašto ti živiš s ovom curom i tko je ona..?",pokazala je prstom na mene.
"Zašto si uopće pobjegao od kuće?",upitala je namještajući se po tapetu.

Austin se osjećao nekako...povrijeđeno kad je to rekla,tražila je odgovor pa sam mu odlučila pomoći.

"J-ja sam mu cura.",rekla sam primajući ga za ruku.

Bili su zbunjeni obo dvoje.
Ah,Bella tebi je jezik brži od pameti. Pogledala me kao da je netko lemnuo ciglom. Uhvatila me za grudi te se nasmijala.

"Ha,on ne bi bio u vezi s onim koji ima B-cup veličinu.",kroz nos se nasmijala i izjavila na šta se Austin nasmija kroz nos. Obrazi su mi garant poprimili boju. Zašto sam tako dobra i pomažem mu? Ah,glupa sam...

"Istina je,sestro,odlučio sam se s njom preseliti ovamo u ovaj stan.",rekao je i nadodao nakon mene. U šoku nas je gledala kad je došla na rješenje.

"Ok,kao dokaz da vidimo kakvi ste kao par morate se iskazati preda mnom.",namrguđeno je rekla. Upali smo u zamku...didn't we?

                             ****

"Idemo nas dvoje do dućana..",rekla sam i povukla Austina sa kauča.

"Čekaj! Idem ja s vama.",doviknula je Emma mi ustala se.

Nas dvoje smo krenuli naprijed,a ona iza nas. Gledala nas je pozorno. Osjećala sam njen pogled na svojim leđima.

"Baš ste mi 'lovey-dovey.",rekla je sarkastično.
"Šta ste se tako udaljili jedno od drugoga?",upitala nas je sa podignutim obrvama.

"Ma ne,šta ti je..",uhvatila sam Austina pod ruku i rekla 'honey' na šta me on gadljivo pogledao. Ne brini i ja se osjećam tako...

Dužan mi je!

Obišli smo šta smo trebali te naišli na stvari za odrasle koji koriste nešto kada se...da.

"Draga,hoćemo li uzeti ovo?",upitao me kd sam se ja zacrvenila na to.

"Hej!",viknula sam ali nas je Emma začuđeno gledala pa sam uzela šta mi je dao. Ljudi su me gledali i došaptavali.

"Zar nije ona mlada
za to..?"...čula sam svakakve komentare dok se Austin rugao. Htjela sam ga lemnit s onim šta sam kupila,ali moja dobrota me suzdržavala. Hmph!

Uvečer smo došli doma te krenili na spavanje za sat vremena.

"Ok,onda mi večeras zajedno spavamo.",rekao je ispred Emme.

"D-da..",nesigurno sam potvrdila njegovu izjavu.

"Dođi ovamo.",rekao je dignuvši deku i ruke raširio da dođem.

Legla sam kraj njega kad se on digao i došapnuo 'imat ćemo dugu noć večeras' te je počeo lagano povlačiti ruku preko moga struka. Počeo mi je živce izvlačit. Ovo je samo pretvaranje!

"D-dosta!",ošamarila sam ga bez promišljanja. Je li morao pretjerati?
Mogli smo samo zaspat zajedno jednostavno.

Emma se dignula začuđeno.

"Je li vi samo mene zezate?",upitala je.

"N-ne,nego je još rano za to...",rekla sam.

"Onda mi dokažite,poljubite se ovamo odmah,ispred mene.",rekla je podignuvši obrvu i križajući ruke.

Ne,moj prvi poljubac(nije uračunat onaj slučajni)...

Digao je lagano ruku preko moga vrata te došao do mog obraza sa svojim dugim,toplim prstima. Stisnula sam oči jer sam htjela umrijet od sramote.
Čekala sam da osjetim njegove usne na mojima.

"Ne mogu. ",prošaptao je.
"Emma,mi nismo u vezi,meni se stan popravlja pa ostajemo trenutačno zajedno.",rekao je spustivši svoju ruku od mojih obraza.

"Onda dođi živjeti sa mnom.",rekla je ozbiljno.

"Neću,jer želim ostati s njom,zabavno mi je.",rekao je sa osmjehom,ustipnuvši moje obraze koji su pocrvenjeli. To boli!

"Ne mogu vjerovati,napustit ćeš sestru zbog jedn cure?",pokazala je prstom na mene i ljutito izašla iz stana.

"I gdje smo stali?",rekao je s podsmjehom.

"Kretenu!",pogodila sam ga jastukom i krenula za Emmom.

"Emma,čekaj!",viknula sam na šta se ona zaustavila i okrenula.

"J-ja sa-",započela sam ali me ona preduhitrila.

"Nemoj ga slučajno povrijediti ako imaš slabe osjećaje za njega.",rekla je zabrinuto za njega,obrisavši suze.
"A i šta ti znaš o njemu?",pogledala me.

"Ja neznam puno o Austinu,ali drago mi je s njim provoditi vrijeme,zbog njega nisam usamljena i zabavan je iako je ponekad hladan. Ja mislim da ću otkriti još mnogo strana o njemu i da ćemo postat dobri prijatelji.",rekla sam nasmiješivši se.

"Ok,onda mi ga čuvaj.",odmahnula mi je rukom i namignila.

"Eh?",pogledala sam je.

"Bok,Bella.",pozdravila me.

"Svrati ponekad...",doviknula sam dovoljno da me čula i mahnula joj.

Vratila sam se u stan.

"Šteta šta nam nije povjerovala.",rekla sam tiho.

"Šta je bilo?",upitao me znatiželjno.

"Hm,ništa.",rekla sam mu mirno. Izgleda da ću ga polako počet upoznavat ha?

Spremna sam dignuti njegovu lažnu masku sa lica.

---------------------------------------------------------
Phew...

-vote
-comment
-share
-follow: emina12402 (me)

~Emina12402~

Girl and her roommate Where stories live. Discover now