Čekamo je...začulo se zvono na vratima i svi su se sakrili. Otvorila sam lagano vrata kad me ona snažno zagrlila.
"Iznenađenje",svi su izletjeli,a ona se trznila od šoka. Konfeti su vrcali na sve strane dok je ona imala širom otvorene oči.
"Št-ta je ovo",pogledala me preplašeno.
"E ovo ti je zabava...za tebe...iako je mala i sve ukupno nas je pet",rekla sam joj,a ona se nasmijala na tu rečenicu.
"Hvala ti",približila mi se i zagrlila,"ali znaš da ne volim iznenađenja",pogledala me upozoravajući.
"Hehe",sramežljivo sam je pogledala.
Ušla je,a ja sam zatvorila vrata.
"Dođi ih sve upoznat...",pozvala sam ju bliže.
"Austina znaš...ovo su ti Cindy",pokazala sam prstom na nju pa su se nji dvi rukovale,"i Dino",rukovala se i s njim.
Pozdravili su se,a zatim smo prišli k stolu."Napravila sam ti ovaj kolač...",nasmiješila sam joj se,a ona je kimnula radosno glavom. Znam ja koliko ona voli kolače...
Izrizala sam komad i pružila ga Dori.
Pojela ga je u minuti."I vi ste ekipa znači",pogledala nas je sve.
"Hehe,da",uzvratila sam,"Austin nas je amo reć skupio zajedno",pogledala sam je dok su njih troje sjedili za stolom.
"Austin i Dino su najbolji prijatelji",rekla sam na šta mi je ona potvrdila glavom. Sretna mi je i neću joj reći išta o Benu...Nakon kolača smo dosta pričali...o njenoj mami,njenoj školi tamo,kako je našla dobre prijatelje i tako nam je dan prošao.
Noć je došla te su Cindy i Dino otišli doma dok smo Austin,Dora i ja ostali u stanu. Austin je sidio na kauču,a Dora i ja smo spremale stol i stan od partijanja.
"Kako ti je s Austinom",upitala me brišući tanjure.
"Odlično nam je...imali smo svađe-male i velike...ali sve smo izgladili. Ovu ogrlicu mi je dao",izvukla sam je iz majice i nasmijala se,"u znak da sam njegova",na ogrlici je pisalo njegovo ime. Pogledala sam je,a ona je bila cijela uzbuđena da čuje i ostatak priče. Ispričala sam joj sve...kako smo zajedno,kako smo to napravili...,moj dogovor s tatom i zamolila sam je da mu ništa ne govori u vezi toga...obećala je da neće.
"Pa....Dora,reci mi ti imaš li neku simpatiju,nekoga u koga si zaljubljena...",podignula sam glavu,a ona me pomalo tužno pogledala.
"Ja...ne mogu prestati misliti o Benu...znam da je dosta prošlo i sve,ali jednostavno mi se mota po mislima",izgovorila je. Ostala sam u šoku kad sam čula ovo...ja sam mislila da je sretnija ovako,ali izgleda da sam pogriješila.
Ah,tko prizna pola mu se prašta,zar ne?! Čak i genije kao ja može pogriješiti.
"Bella?",iz razmišljanja me trgnula Dora.
"Ah...pričala si o B-Benu...",počešljala sam se po vratu.
"Da...fali mi,iako me prevario...ne znam,nešto me vuče k njemu",promrmljala je dok je bila na rubu suza.
"B-Bella...moram ti nešto reći",okrenila sam se prema njoj i ozbiljno je pogledala. 'Načulila' je uši...
"Reci",odložila je krpu i pogledala me toplim pogledom.
"Molim te,budi smirena kad ti ovo kažem...obećaješ?",podignula sam obrvu. Kimnula je i potvrdila glavom.
"Ok...Ben je bio ovdje",promrmljala sam na šta je ona ostala u šoku.
"Tražio je tebe...i govorio kako te želi vidit",tiho sam govorila. Ona je samo šutila kad se odjednom trznila.
"Kako...zašto mi to nisi rekla prije",počela se derat.
"J-jer sam mislila da si sretna i bez njega",poplašila sam se jer rijetko kad čujem kako se Dora dere i viče na mene.
"K-krivo si mislila,Bella...",pognula je glavu.
"Ajde...",zagrlila sam je,"otiđi do njega i reci mu sve šta ti je na srcu",jače sam je stisnula.
"Sigurna sam da ćete imati lijepi razgovor i da ćete sve raščistiti",gurnula sam je lagano po leđima,a ona se okrenila i nasmiješila te ustima oblikovala jedno 'hvala'.
Hehe...ja sam love expert...ha-ha. Da...
DORA
Kiša pada...ne znam šta da radim...samo idem naprijed i gledam naokolo da nađem Bena.Oduvijek sam ga volila,bio mi je prvi dečko...imamo toliko lijepih,zajedničkih uspomena...i ne izlazi mi iz glave. Svaki dan razmišljam o njegovom poljupcu i zagrljaju...
Trčim i ne zaustavljam se,gledam uokolo ne bi li ga uočila i sve mu rekla.
Uočavam si vrlo poznatu figuru i žurim do njega."Ben",viknula sam i uspuhala se.
"Do-ora?",začuđeno me pogledao.
"Ja...ti moram nešto reći",rekli smo obo dvoje u glas. Pogledali smo se i nasmijali.
"Ti prvi/va",rekli smo opet zajedno.
"Umm...",započeo je.
"Ja...sam te oduvijek volio,Dora. Kad smo bili zajedno...to vrijeme mi ne izlazi iz glave",uhvatio me za ruku,"volim te još uvijek i silno te želim natrag",stisnuo mi je malo jače dlan ruke. "Ono kad si me vidila s jednom curom...to je nesporazum. Ona mi je prišla i pitala me hoću li s njom u hotel na šta sam je gurnuo od sebe i odbio je,ali me uhvatila i poljubila...kad si ti došla. Nakon toga smo prekinuli jer nisam mogao naći nikakve riječi da te uvjerim da nisam kriv",zagrizao je donju usnu šta sam ja obožavala prije kad je to radio. Poljubila bi ga u sekundu...
"Ja...",započela sam,"volim te i oduvijek jesam!!",stisnula sam mu dlan natrag. "Bolilo me to vrijeme...bilo mi je teško,nisam vidila smisao života. Ali s vremenom mi ta bol je otišla iako sam svaki dan mislila o tebi. Nisam više osjećala mržnju i tugu prema tebi. Volim te i oduvijek jesam!!",viknula sam zadnju rečenicu i svi pogledi su bili na nama.
Približio mi se,stavio svoje hladne prste na moje tople obraze i privukao k sebi kad sam osjetila taj žar...njegove usne su se u sljedećem trenutku igrale mojima. Kako mi je falila njegova toplina,njegov dodir,miris...sve njegovo.Svoju veliku jaketu je skinio i meni je stavio poviše glave da kiša ne pada po meni.
"Volim te",rekla sam i nasmiješila se.
"Volim i ja tebe....ali više",nasmijao se i poljubio me u obraz zbog čega sam ja umalo pala u nesvijest.
"Nikad te više neću pustit",rekao je ozbiljno dok me obgrlio.
"Ja ti neću dati",odgovorila sam mu na šta se on zarumenio.
Isprepletali smo prste i uživali u kiši koja je oprala sve ružne osjećaje.
-----------------------------------------
Evo ga ljudi moji....novi dio. Ovaj nastavak je bio vezan uz Doru...nadam se da vam se svidilo i ostavite vote ili kom.😊😘 Pardonček na svim pogreškama,ali sam umorna i neda mi se pregledavat😪😴...Hvala vam svima koji ste mi omogućili #4 u teen fiction😇😇...ne mogu virovati da sam dospjela do vamo😂🙊.
Uglavnom-HVALA VAM!!!
💘💕💖💙💚💛💝💞💟💕Pa....do sljedećeg puta🤗.
YOU ARE READING
Girl and her roommate
Teen FictionUpoznali su se igrom slučaja...sudbina je učinila svoje i tako je priča započela,njihovim susretom. Bella,cura koja nema roditelje uza se,nego živi sama sa prijateljicom. Život joj se prominio kad je upoznala Austina,najpopularnijeg dečka u školi n...