Dora i Ben su zajedno...javila mi se nakon šta je razgovarala s njim. Drago mi je za nju iako sam bila nekako ljuta na Bena...fakultet traje još tjedan dana. Brzo završava...vrijeme brzo prolazi.
"Bella,mobitel ti zvoni",Austin se zaderao i probio mi bubnjiće.
"Ok",uzvratila sam mu ljuto.
"Slatka si kad si ljuta",rekao mi je trenutačno iritirajučim glasom.
"Šuti sekundu",upozorila sam ga i javila se na mobitel,a nisam ni pogledala tko zove.
.
.
.
-OVAJ POZIV MI JE PROMINIO ŽIVOT-☆☆☆
"J-ja...moram se odselit u Ameriku?",mobitel mi je pao iz ruke te sam ostala u šoku. Austin je brzo podigao glavu prema meni,a mene je zabolilo i povraćalo mi se.
"Jesi dobro",upitao me i lagano uhvatio za struk.
"Da da....u redu sam",potvrdila sam da se ne brine.
"Tko te zvao",upitao me dok je teže disao.
"Moj tata...rekao je da se selim u Ameriku",skupila sam obrve.
"Ali...zašto",pogledao me pomalo tužno.
"Rekao je da mi dolazi sve objasniti",rekla sam kad se već začulo zvono na vratima.
"Bella...ljut sam...ljut sam kao pas",rekao je tata ulazeći u stan kao rambo.
"Kao prvo:saznao sam da ste vas dvoje napravili...znate već šta. Niste se držali dogovora",podigao je prst,"ali..tat-",krenula sam kad me on prekinuo. Austin je sjedio kraj mene i cijeli se uozbiljio. Tko mu je rekao? Možda Dora...uh ubit ću je!!!
"Kao drugo:u Americi ti živi teta kod koje ćeš se preseliti...tamo ćeš ići i naći posao kad završiš sad sa fakultetom",podigao je glas,a meni su se počele suze skupljat u očima.
"Ne!! Ne želim ići tamo...ovdje su mi svi prijatelji i...Austin. Neću ga ostaviti",digla sam se brzo na noge.
"BELLA",tata je viknuo glasno,a ja sam pobjegla kroz vrata šta sam brže mogla.
"Bella,čekaj",Austin je trčao za mnom,a ja nisam stajala.
Kiša je počela,ali me nije bilo briga.
Nisam znala da se sve ovako brzo odvilo....čula sam samo kako me netko zove i zvuk auta koji je išao prema meni.
"Bella",ispred mojih očiju je postalo crno kad sam osjetila nečiju ruku na mojoj. Ta ruka me povukla kad je auto koje je išlo prema meni projurilo pored mojih očiju.
"Jesi GLUPAAA",okrenila sam se kad sam ugledala Austina. "Kako možeš samo tako istrčati!!!!",derao se,a ja sam se samo okrenila prema njemu i snažno ga zagrlila.
"Oprosti",šapnula sam mu na uho,a on me snažno obgrlio.
"Slušaj,Bells...bit ćemo ok. Kad odeš tamo ćut ćemo se svaki dan...ne brini. Znam da ti je teško....nisi dopustila ocu da dovrši šta je imao za reći. Kad budem dovoljno stabilan i spreman cijeli za tebe...doći ću po tebe",stavio je svoje ruke na moje obraze i poljubio me u čelo.
"A sad se idemo vratiti k ocu i reći mu da smo sve rješili",kimnula sam glavom i uhvatila ga za ruku. Šetali smo do stana gdje je tata šetao po stanu cijeli zabrinut.
"Tata...oprosti",rekla sam,a on se okrenio prema meni i zagrlio me.
AUSTIN
Ne želim da ide...ne želim da ode od mene.....osjećaji se mijenjaju i bojim se. Ne bih je htio izgubiti,ona je nešto najbolje što mi se dogodilo u životu.Ona i otac su sjeli i razgovarali o selidbi.
Let joj je za deset dana,nakon šta završi fakultet. Ne želim je pustiti,ali ne mogu joj to reći jer će joj biti još teže."Austine...",pogledala me Bella,a ja sam se samo nasmiješio.
"Bit će u redu",namignuo sam joj,a ona je stavila mali smješak u kut usnica.
"Idem ja sada...ćut ćemo se još",rekao je njen tata. "Ovaj dogovor vam više ne treba očito",otpuhnuo je i digao natpis zabrane sexa. Pozdravio nas je i otišao kroz vrata.
BELLA
Tata je otišao,a ja sam pogledala Austina. Približio mi se i uhvatio me za struk."Bells...",naslonio je glavu na moja ramena.
Imamo još malo vremena i kada odem neću ga više moći taknuti. Neću osjetit njegove zagrljaje pune ljubavi i slatkoće te njegove usne na mojima koje imaju okus čokolade.
Neću ga moći taknuti...viditi njegove oči koje me gledaju s pažnjom i koje uvijek prate mene. Njegovu kosu koja je mekana kao brašno.Rukom sam mu prešla preko obraza i podigla mu glavu. Samo sam ga uhvatila za vrat i poljubila.
Bio je zbunjen,ali me onda uhvatio za struk,digao i polegao na krevet. Skinio je majicu brzo i vratio se na mene. Ljubio me strastveno,jezik mu je prešao preko moga,a ruka mu je išla ispod moje majice. Digao je brzo moju majicu,kao da ima iskustva s tim...Dirao me po stomaku i dolazi do mojeg grudnjaka.
Dirala sam mu snažna,mišićava prsa sa svojim rukama dok me on ljubio bez prestanka.
Otkopčala sam mu i skinila gaće pa je ostao samo u boksericama. Skinio je moje gaće i dirao me po nogama i bedrima. Ljubio me po vratu i došao do stomaka pa mi ostavio tragove po njemu.
Ispustila sam zvuk na šta me on pogledao,a ja sam se cijela zacrvenila.
Nasmijao se vraški i nastavio. Došao mi je do nogu i počeo me ljubiti po njima. Otkopčao mi je grudnjak,a zatim ga polako skinio. Svoje ruke je stavio na moje grudi dok sam je ispustila par zvukova koji su njemu bili zanimljivi. Bila je već večer i samo je jedna lampa gorila. Heh...neće on mene moći tako zezati.
Došla sam mu rukom do bokserica i zatim ih polako skinila dok me on zbunjeno i šokantno pogledao. U sljedećem trenutku sam se zaustavila te mi se zamantalo i htjela sam povratiti. Austin me zabrinuto pogledao i stao."Jesi u redu?",upitao me dok sam se držala za stomak.
Digla sam se brzo dok sam ruku držala na ustima. Potrčala sam do kupaonice i povratila,a Austin je dotrčao. Šta se d-događa?...
"Bells,da ti nisi...
-----------------------------------------
Evo napokon nastavak. Nisam mogla pisati...škola brzo završava i sada ima previše testova😢😧😡...
Oprostite na greškama,neda mi se sad provjeravat😂😂...Htjela sam vam zahvaliti na 2.mjestu u teen fiction😲😱😍😍😇.
Volim vas puno i hvala vam šta ste mi to omogućili.Ostavite vote i kom.😶😊
Pa do sljedećeg puta👋🤗.
YOU ARE READING
Girl and her roommate
Teen FictionUpoznali su se igrom slučaja...sudbina je učinila svoje i tako je priča započela,njihovim susretom. Bella,cura koja nema roditelje uza se,nego živi sama sa prijateljicom. Život joj se prominio kad je upoznala Austina,najpopularnijeg dečka u školi n...