part 18.Olakšanje

2.9K 164 17
                                    

"Austin i j-ja smo zajedno u vezi..",rekla sam neugodno.

"Šta?",pogledala me podignuvši obrvu i pokazavši razočaranje u očima.

"Ne mogu vjerovat,a ja kao budala...",izgledala je povrijeđeno. I sigurno je...

"Oprosti,ja ga samo ne želim izgubiti,molim te nemoj mu priznati.",govorila sam joj i zamolila je usto.

"Ja mu moram reći,volim ga još od osnovne...",pogledala me i priznala mi.

"Ajmo onda ovako. Ako ja pobjedim na ovom natjecanju što uskoro dolazi ne smiješ mu priznat ali ako ti pobjediš možeš...",rekla sam ozbiljno.
Znam da sam sebična i užasna osoba ali ja volim Austina najviše na svijetu i ne smijem ga izgubit.

"Ok,onda.",namrštila se.

Natjecanja su ubrzo,ima raznih igara i sutra je. Moram pobijediti.

☆☆☆

Igre su završile,a ja sam izgubila.

"Moraš održat riječ,Bella.",rekla je Mia te se okrenila..

"Austin.",dozivala ga je,a kad ga je ugledala,mahnula mu je.

"Moram ti nešto reći.",rekla je nasmiješući se.

"Mia,nemoj,molim te,j-ja..",lagano sam je vukla za ruku te su mi se oči caklile i čvor mi se u grlu stvara. "Bella,dogovorile smo se.",viknula je.
"Znam ali on mi je sve na svijetu...",prepirala sam se,a Austin je bio iza nas.

"Bells.",rekao je.

"Pusti je da mi kaže šta mi ima za reći.",hladnokrvno me pogledao,a meni se srce steglo.

"Austine,moram priznati,da od osnovne već imam ove osjećaje za tebe,ja te volim..",rekla je kad se zarumenila. U meni se sve kidalo i paralo,osjećala sam se slabo.

"Mia,hvala ti što si mi rekla za svoje osjećaje i drago mi je što sam ih čuo ali ja volim Bellu i to se neće promjeniti.",ozbiljno je rekao te me uhvatio za ruku.

"A da sam ti prije rek-kla?",počela je plakati.

"Ne bi se ništa promijenilo...jer ja gledam na sadašnje osjećaje..",rekao je s osmjehom,a meni se srce vratilo u normalu.

"Hmph,puno si se promjenio..",rekla je s osmjehom brišući suze.

"Znam,ova mala me prominila.",uhvatio me za lice i napučio mi usne kao patka te se nasmijao.

"Heh,nadam se da možemo biti prijateljice,Bella.",rekla je te mahnula rukom i otišla.

"Znači,netko je bio ljubomoran i u panici,hmmm?",nasmijao se,držeći mi ruku.

"Šuti!",počela sam plakati.

"M-mala,nemoj plakati.",izgledao je zabrinuto ali s osmjehom.

"Pusti me.",brisala sam suze te se okrenila da napravim korak dalje od njega.

"Neću!",uhvatio me za ruku te povukao sebi u čvrsti zagrljaj.

"VOLIM TE!",rekao je najljepšim glasom na svijetu na šta sam još više počela plakati.

"Zašto sad plačeš?",pogledao me.

"Ah,ovo su suze radosnice,",nasmijehnula sam se,"volim i ja tebe.",čvršće sam ga zagrlila,ne mičući se.

"Mala moja.",rekao je tako slatko,a ja sam se skoro rastopila.

"Veliki moj.",uzvratila sam.

Dignuo je svoju ruku na moj obraz te me nježno poljubio ali je trajalo duže.
Dok me ljubio,osjetila sam njegovu ruku na svojim leđima,pa neće valjda ipak smo na javnom mjestu....nema puno studenata ovdje trenutno,na ovom dijelu faksa.
Otkopčao mi je grudnjak ispod majice.

"Bilo bi lakše da je s jednom kukicom.",zlobno se nasmijao.

"Retardu!",odmakla sam se od njega te pokušavala zakačiti grudnjak. Stajali smo iza nekog zida,iza zgrade.

"Pusti mene.",rekao je.

"Ne,sama ću.",odgovorila sam mu.

"Hej,vidi!",okrenula sam se prema njemu kad me on poljubio u obraz.

"Hej,netko dolazi.",šapnula sam mu.

"Nema veze...",smijao se.

"Idem na wc,popravit ovo!",izbeljila sam mu se.

AUSTIN

Bells je otišla na wc popravit grudnjak,heh.

"Lana...",došao sam do Lane koja je sjedila na stepenicama i gledala u sliku mene i Belle,gdje smo se slikali.

"Došao sam ti reći da s tom slikom možeš radit šta hoćeš,meni je dovoljno da je Bella sigurna. Čuvat ću je i nećeš joj ništa napravit!",upozorio sam je.

"Zašto nisi mogao voliti Miu,onda bih se ja mogla rješit ovih osjećaja za nju?..",rekla je plačući.
Da,ona...voli Miu,ne kao prijateljicu,već nešto više(...znate na šta mislim).

"Ja ti kažem,da mi je dovoljno da je Bells sigurna.",mahnuo sam joj rukom i otišao.

☆☆☆
BELLA

"Bella!",viknula je Lana te došla do mene.

"Izvoli,",pružila mi je sliku nas dvoje,"oprosti šta sam te ucjenivala.",rekla je.

"Haha,nema veze,opraštam ti.",počešljala sam se po vratu te se ona nasmijala.

"Vidimo se,Bella.",mahnula mi je.

"Vidimo se,Lana"....

Izgleda da mene i Austina čeka još mnogo prepreka ali znam da ćemo ih mi prijeći! Zajedno.

"Bells,idemo?"

"Idemo!"


---------------------------------------------------------
Hvala vam na čitanju i svim vote-ima. To mi puno znači.

Ly<3

-vote
-comment
-share
-follow: emina12402 (me)

~Emina12402~

Girl and her roommate Where stories live. Discover now