Vratili smo se iz Londona živi i zdravi hvala dragom Bogu! Sada smo na putu do stana i dosta je 'awkward' da budem iskrena. Kao prvo zamalo smo se poljubili,a i zaspala sam na njegovom ramenu maloprije...ne znam više šta da kažem,imam osjećaj da ću se samo osramotit.
☆☆☆
Došli smo do stana...
"He-",krenila sam ali me nečiji glas prekinuo.
"Austin.",njegovi prijatelji su doviknuli kad sam ja brzo ušla u stan da me ne vide.
"Možemo li ući unutra?",upitali su ga dovoljno glasno da čujem.NE!
"Da.",odgovorio je nonšalantno. Ubit ću ga,dobro zna da nitko nesmije saznat za nas,samo Dora,Cindy i Dino znaju. Sakrila sam se brzo ispod perjanice na podu,na tapetu kraj kuta u stanu.
Ušli su i nisu me primjetili. Lijepo si mjesto našla za skrivanje..."Pfftt...",čula sam kako se Austin smije kroz nos.
Dečki su gledali tv,a Austin je došao do mene i počeo me škakiljat po nozi ispod perjanice šta oni nisu-očito-vidjeli."Nem-oj!",šapnula sam tiho. Prestao je pa se dignuo.
"Hoćete nešto za pit?",upitao je dečke dok sam ja bila sakrivena. Phew...
Mrzim kad me se škakilje.
"Može.",viknuli su u glas.
"Evo.",valjda im je napravio sokove....nesmijem pogledat jer će me svi skužit.
"Geh.",izustila sam jer sam osjetila težinu na sebi. Bella,shhh!
"Austine,šta je to bilo?",upitao je jedan dečko.
"Hm? A to sam ja,ništa nije bilo..",čula sam kako se osmjehnuo kroz nos. Uhhh težak je...
"Šta radiš?",promrmlja sam da me čuje samo on.
"Kako izgleda šta radim? Sjedim,zar ne?",odgovori dok mu je garant zli osmjeh u kutu usana.
"Makni me odavde.",prošaptala sam mu. Odjednom sam se osjetila u zraku-digao me skupa sa perjanicom(nitko nije skužio)-i bacio me u ormar.
"Ouch...polakše malo.",pobunila sam se.
"Znači,mickey mouse.",nasmijehnuo se zlobno i izgovorio. "Šta-",krenula sam ali sam se sjetila da su mi gačice na mickey mousa. Omg...nosim suknju,školska uniforma.
Retard...šta sam uopće vidila u njemu? Zatvorio je ormar nasuprot dnevnog boravka te su oni svi gledali i igrali na tv-u igrice. Njemu je sve to bilo smiješno,vidi se da se zabavlja i podjebaje me. Okrenila sam se oko sebe u tom malom ormaru kad sam ugledala ogromnog pauka u kutu.
Rukomsam usta prekrila da se ne zaderem i nisam se mrdala ni milimetar. Ok,njegovo zezanje i podjebavanje mogu trpit ali kukce nikako. Ama baš nikako.
Austinu sam pokazivala da mi pomogne ali me nije shvaćao ozbiljno. Balkon je bio otvoren kraj ormara pa sam lagano izašla,ali naravno da sam to ja pa sam se morala udarit u nogu.
"Au.",ispustila sam.
"Sad smo definitvno nešto čuli.",dečki su pogledali ali sam se ja već sakrila.
"Ma to je samo mačka.",rekao je Austin.
"Mjauu",izgovorila sam oponašajući mačku.
"Ti se cijelo vrijeme smiješ,jesi li sakrio curu ili nešto tako?",upitao je jedan dečko sarkastično.
"Ahahahaha..",Austin je prasnuo u smijeh. "Ma ok sam,samo vi igrajte.",nadodao je. Dok su oni igrali iza vrata sam vidila Austina kako mi prilazi.
"Jesi li lud,reci ima da odu!",naljutila sam se.
"Ne brini,neće te skužit.",rekao je naslonivši se na vrata.
"Ne smiju sazn-",krenila sam,ali me on prekinuo.
"Jesam rekao da se ne brineš?",potapšao me po glavi te se nasmijehnuo zbog čega se u meni neki plamen upalio.
"Austin?",upitao je dečko u dnevnom boravku na što smo obo dvoje skočili.
"D-dolazim..",okrenuo se i otišao. Čula sam korake kako idu prema meni pa sam se uspaničila."Čekaj!",čula sam Austina.
Sigurno netko dolazi prema balkonu. Austin je brzo zatvorio vrata od balkona i nije im dao dalje od toga. E neka se sad sam snalazi,on se i doveo u ovu situaciju."Hej.",zovnio me Austin.
Skočila sam te ga pogledala."Otišli su.",kad sam čula to izdahnula sam.
Ušla sam u sobu i krenila do njega."Jesi lud!?",vikala sam dok sam ga jastukom tukla. Zapevši za limenku koju su oni dečki ostavili pala sam pravo na njega. Deja vu? Seriously? Again?
"Austin,zaboravio sa-",u stan je uletio Roko...je li morao on sada ući kad smo u ovoj poziciji.(zajedno na podu,a ja na njemu) Moglo bi se za njega(Roka) reći da nezna čuvat tajne i sada će sve upropastit.
Kako znam vrijeme pogodit. Aplauz.
"Roko,o-ovo nije što se čini.",Austin je rekao dok nas je on gleda u šoku. Digla sam se s Austina i pokušala mu objasnit.
Slagala sam mu i rekla da sam samo došla posjetit Austina radi zadaće te da sam slučajno pala na njega. Austin je potvrdio šta sam rekla.
Roko nas je zatim pozdravio i otišao.Imam loš predosjećaj o ovome...
"Fuhhh...",izdahnula sam te se bacila na kauč.
"Neće ti bit drago šta si legla.",zlobno se nasmijao Austin te me počeo škakiljat,a ja sam mu se opirala ko luda i crkavala od smijeha.
"Nemoj,molim te!",govorila sam mu.
"Jesi zapamtila da se ne smiješ zezat sa mnom?",rekao je i stao sa škakljanjem. Nasmijao se sa anđeoskim osmijehom na šta sam mu ja odgovorila.
"Nisam zapamtila.",ozbiljno progovorim kad me počeo sa jastukom tuči kao ja njega maloprije.
Prasnuli smo u smijeh te se krenili raspakiravat jer nismo uspjeli maloprije kad smo se vratili.☆☆☆
"Heh,znate da su Austin i Bella...."
-----------------------------------------
Ovaj je nastavak malo kraći,ali se nadam da vam se svidio...-vote☆
-comment
-share
-follow: emina12402 (me)~Emina12402~
YOU ARE READING
Girl and her roommate
Teen FictionUpoznali su se igrom slučaja...sudbina je učinila svoje i tako je priča započela,njihovim susretom. Bella,cura koja nema roditelje uza se,nego živi sama sa prijateljicom. Život joj se prominio kad je upoznala Austina,najpopularnijeg dečka u školi n...