part 17.Teško vrijeme

3.3K 149 19
                                    

Prošli su praznici i javili su nam da su nam se razredi pomiješali pa tko zna tko je sa mnom,a tko nije.
Pitam se jeli Austin sa mnom....nadam se da jest.

                           ☆☆☆

Prije zvona na zid su stavili popis s kim smo u razredu.

"Austin,zajedno smo!",viknula sam radosno.

"Aha!",rekao je te se nasmijehnuo.

"Oh,Dino i Cindy su s nama.",pokazao je prstom na popis s njihovim imenima.

"Stvarno?",skočila sam i nastavila. "Onda je ekipa na broju.",namignula sam mu.

"Da.",pogledao me i odgovorio.

"Ajmo u razred.",rekla sam mu.

"Idemo.",uzeo mi je ruku te isprepletao prste. Ušli smo u razred te sjeli na mjesta ali razdvojeno jer nismo uspjeli naći dva mjesta blizu jedno drugoga.
Sjedio je ispred mene ali dalje za nekoliko redova...

"Hej.",javila mi se jedna cura,crne kose do ramena.

"Zdravo.",druga cura je imala dugu,plavu kosu u repu.

"Zdravo.",pozdravila sam ih.

"Kako se zoveš?",upitala me crnokosa cura.

"Bella,a vas dvije?",odgovorila sam i upitala sa osmijehom.

"Ja sam Mia,",odgovorila je prva crnokosa,"a ja sam Lana.",rekla je druga plavokosa cura.

"Drago nam je.",rekle su u isti glas.

"I-i meni..",rukovale smo se te sjele kad je zvonilo. Nastava je završila pa me Mia upitala hoću li s njima na piće ali sam rekla da ne mogu danas. Austin je već otišao jer je imao trening,a ja sam krenila doma.
Začula sam zvuk mobitela nakon 15 minuta i na njemu je pisalo 'Austin'.

"Reci.",javila sam se.

"Hoćeš li doći na
trening,gotov sam pa možemo zajedno doma.",nakašljao se.

"Ok,dolazim za 5 minuta.",poklopila sam. Došla sam na njegov trening te ga ugledala.

"Idemo?",upitao me.

"Naravno.",uzela sam mu ruku i spojila je sa svojom.

"Hej,je li bi se htjela slikat?",pogledao me.

"Može ali da mogu imat pravu sliku ajmo se slikat tamo.",pokazala sam prstom na mjesto gdje se slikaš pa dobiješ male slikice nakon toga.

"Idemo.",povukao me za sobom.

                            ☆☆☆

"Ok,3,2,1 i cheese!",rekli smo u isto vrijeme. Svako je dobio po pet slika naših različitih izraza lica.

"Čuvat ću ovo.",nasmijehnula sam mu se.

"I ja.",namignuo mi je.

"Sad kad se sitim,novi u razredu ne znaju za nas dvoje,zar ne?",rekla sam.

"Ja mislim da ne znaju.",začuđeno me pogledao.

"Ok,onda neka ostane tako jer šta manje ljudi zna to bolje,da ne bi razotkrili kako smo cimeri.",upozorila sam ga.

"O-ok..",počešljao se po vratu,a zatim me povukao k sebi. Bili smo stigli već ispred stana.

Ostavio je poljubac na mome obrazu,a ja sam se zarumenila. Namignuo mi je te ušao u stan. Jedan dan ću dobit srčani zbog njega...

Ujutro smo otišli na nastavu ali smo se svi studenti morali okupiti u dijelu škole kad je ravnatelj nešto morao reći.
Rekao je da je zabranjeno biti zajedno s drugim spolom u sobi,da nema spolnih čineva(...znate šta mislim) i da se moramo posvetiti učenju,bla,bla,bla.
Sad ovo s cimerom postaje još teže,...Nakon nastave otišli smo Cindy,Mia,Lana,ja i još neki iz razreda u klub....bila je večer te smo sjedili za jednim stolom.

"Znači,MIA,ti i Austin,ha?",rekla je Lana sa smješkom. Šta je o-na sad rekla?

"N-ne...",rekla je slabašno Mia.

"Pa zar se nisi zaljubila u njega i još ste bili zajedno u osnovnoj školi?",podignula je obrvu.

"Pa da i ja mislim da sam još u njega...",tiho je rekla te se zarumenila.
MOLIM? Mia je stvarno draga cura i lijepo mi se družit sa njom,vesela je ,radoznala,normalno se oblači,nije neka tamo fufica...ma super mi je ali šta da napravim...ona ne zna za mene i Austina,sigurno će joj bit teško ako joj kažem.

"Bella.",iz razmišljanja me trgnula Lana pucketajući mi prstima ispred očiju.

"Možemo popričat?",rekla je.

"A o-ok.",odgovorila sam joj. Izašle smo van,a ona mi je pokazala sliku mene i Austina kad smo se jučer slikali. Deja vu?

"Kako s-",uspaničila sam se i ona me prekinula.

"Ne govori Mii ništa u vezi tebe i Austina jer će je to slomit,a ako kažeš mogu ja svima pokazat ovu sliku.",rekla je. To bi bilo loše jer za našu vezu znaju samo Cindy,Dora,Dino,Luka(Austinov prijatelj),Emma(Austinova sestra) i to je to.

"Ok,neću joj ništa govorit..",pognula sam glavu odgovorila. Vratili smo se u klub te su svi plesali dok sam ja razmišljala. Austin se pojavio te me ugledao. Mia je bila pijana šta nije ličilo na nju.
Otišla sam na wc umiti se i razmisliti o svemu...hoću li išta reći Austinu ili ne...ako mu kažem da je Mia zaljubljena u njega,šta će on napravit onda?! Hoće li otići od mene te otići kod Mie,cure koja je bila s njime duže i bolje se poznaju. Čvor mi se stvarao u grlu na te pomisli,a suze samo što nisu počele ali sam se probala suzdržati jer sam u klubu. Izašla sam iz wc-a kad sam čula da je nešto puklo u nekoj prostoriji. Otišla sam pogledati ali kroz vrata sam vidila Austina i Miu na podu zagrljenima. Zaledila sam se.

"Vidiš li sad?",trznula me Lana.

"Nemoj joj slučajno reći za vašu vezu,a i izgleda mi da Mia napreduje....pijana je,tko zna šta se može dogodit sada..",nasmijala se kroz nos. Otišla sam trčeći po kiši prema stanu. Ušla sam mokra od glave do pete.

Boli me.

AUSTIN

"Lana,ostavio sam Miu u onoj sobi neka se naspava,pijana je,maloprije je pala ali sam je nekako uhvatio...i je li znaš možda gdje je Bells?",upitao sam je.

"Ja mislim da je otišla..",rekla je te okrenula glavu.

Bells se ponaša drukčije...ne znam šta joj je. Idem,možda je u stanu.

"Dobro,idem ja doma.",rekao sam Lani.

"Aha.",mahnula mi je.

                            ☆☆☆

"Bella,jesi doma?",ušao sam u stan kad je ona izašla iz kupaonice samo sa šugamanom.

"Gyyaa!!",mislim da mi je probušila bubnjiće upravo.

"Zašto si otišla tako rano?",upitao sam je.

"Umorna sam.",nasmijehnula se i produžila do sobe.

"Ok..",odgovorio sam.

BELLA

Austin i ja smo se digli ujutro te spremili za nastavu. Nakon nastave smo otišli na igralište,on je igrao nogomet dok sam ja sjedila na klupi i gledala ga.

"Austin.",čula sam Miin glas. Mahnula mu je te otišla do njega.

"Hoćeš jednu da odigramo?",upitala ga je.

"Može.",odgovorio joj je. U sljedećoj minuti su već igrali nogomet zajedno i izgledali su dosta sretno. Ona...i Austin imaju više toga zajedničkog.
Moram joj reći da smo zajedno,ne želim ga izgubiti.

                           ☆☆☆

"Mia,možemo razgovarati?",upitala sam je nakon igre.

"Možemo.",odgovorila je.

"Austin i j-ja smo zajedno u v-vezi..",priznala sam joj. Osjećam se lakše sad kad sam joj rekla.

---------------------------------------------------------
Wow,opet neke ženske...
Ali ne brinite,imajte nade. Sve je to isplanirano...

-vote
-comment
-share
-follow: emina12402 (me)

~Emina12402~

Girl and her roommate Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora