Yorum ve vote'larınızı bekliyorum arkadaşlar.Özenerek aylar önce yazdığım bir hikaye.Umarım beğenirsiniz. :D
BÖLÜM 1 - Yakınlaşma
Merhaba ben Dominik.Polonyalıyım.Mavi gözlü,düz siyah saçlıyım.Dudak şeklim kalemle çizilmiş gibi,dişlerim de aynı şekilde,çok düzgün.Uzun boylu ve aşırı zayıfım.Lise sondayım.
Okulda benden bir proje istediler.Soru - cevap gibi bir şey.
Proje günü gelmişti.Sıra bana geldiğinde öğretmenin yanına gidip ödevimi verdim.Çoğu kişiyi tanımıyordum.Ama uzun süredir bakıştığım,ilgimi çeken biri var.
O kişi erkekti.
İsmi Alexander.
Boyu bana yakın,kahvrengi gözlü,kahverengi saçlı ve benim gibi zayıftı.Ama benden daha yapılı duruyordu.Öğretmene projemi anlatırken arkama döndüm.Beni süzüyor,seksi bakışlar atıyordu.Önüme döndüm ve sırıtmama engel olamayarak projemi anlatmaya devam ettim.Anlatmamı bitirdikten sonra dışarı çıktım ve kapıda Alexander'ın gelmesini bekledim.Gözlerimi kapattım ve Alexander'ı düşünmeye başladım.Karnımda kelebeklerin uçuştuğunu hissettim.Onu öperken,ellerimi vücudunda gezdirirken-
Ben neler düşünüyorum böyle?!
Ona aşık mıydım?Olabilir.Zaten eşcinselim.Yani onu sevmem çok normal.Aniden bacağımda bir el hissettim.Gözlerimi sakince açtığımda Alexander bana bakıyordu.Kendime gelmiştim.Bana çok yakındı.Sırıtıyordu.Gözüm dudaklarına kaydı.Sulu ve kıpkırmızı olmuştu.Dilini dudaklarında gezdirdi.Ben de aynı şekilde,ama ondan daha ateşli bir şekilde yaptım.Gözleri kararmış bir şekilde bana bakıyordu.Beni arzuluyordu,ama bu kadar çabuk olmayacaktı.Yavaş yavaş,onun arzularını arttıra arttıra yapacaktım.Onu kendimden çektim ve yürümeye başladık.
"Çok baştan çıkarıcısın dostum."
Sırıttım.Omzunu tuttum.Ellerim titriyordu.Niye böyleydim?Pek aldırmadım ve konuşarak ilerledik.Dersler bitmiş,ben ve Alexander kalmıştık.Çantasını toplayıp yanıma geldi.Ben ise çantamı topluyordum.Beni izliyordu,daha doğrusu süzüyordu.
"Kes şunu."
"Hadi ama Dominik,kabul et.Bu kadar çekici olmamalısın."
Eşyalarımı topladım ve beraber kendi evlerimize gitmek üzere yola koyulduk.Evlerimiz yakındı.Ona elimi sallayıp gittim.Yüzümden gülümseme düşmüyordu.Çok mutlu olmuştum.Eve girdiğim anda odaya koştum ve rahat bir eşofman giyip,üstümü çıkardım.Üstsüz dolaşmayı seviyordum.Yatağıma uzandım.Gözlerimi kapadım ve Alexander'ı düşünmeye başladım.Onu düşündükçe mutlu oluyordum.Yastığıma daha çok sarıldım.
Birden kendimi yerde buldum.Alexander'ın inlemelerini duydum.Boynumu öpüyor ve emiyordu.İstekle inliyordum.Beni kendisine bastırıyordu.Ellerim onun kalçasına indi.Bana bakıp sırıttı.
"Ne oldu?Çok istiyorsun herhalde?"
"Olabilir."
Ellerimi pantolonunun içine soktum,onu kendime doğru çektim.İnliyordu.Dudaklarını dudaklarıma bastırıyordu.Dilimi onun dudaklarında gezdirdim.Ona baktığımda gözleri aç bakıyordu.Pantolonunu indirdim.Artık ikimiz de daha hızlı nefes alıyorduk.Boynumdan aşağı iniyordu.Birden durdu ve pantolonumun kemerini yavaşça çözmeye başladı.Pantolonumu çıkardığımda bacaklarıma dokundu.Kendisini bastırmaya başladı.Sert bir şekilde.Hem de çok sert.Ellerim halıyı sıkıca kavramış bir şekilde deli gibi inliyordum.Geri çekildi,el ele tutuşuyorduk.Tam boxerı'ımı indirecekken her yer karardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
emin misin? • dominik + aleksander
Teen FictionAlexander Sam Bergling ve Dominik Andrew Zaslavski.Mutlu bir ilişki içerisindeyken "aptal bir kızın" aralarını bozması her şeyi değiştirecek.Sizce ne olacak? © TÜM HAKLARI SAKLIDIR.