BÖLÜM 7 - SWAG

2K 96 22
                                    

Evet arkadaşlar yeni bölüm ile karşınızdayım.İyi okumalar. :D
Hadi mutluluktan gökküşağı sıçalım ahdjfksdjg.


BÖLÜM 7 - SWAG

Cep telefonumu aldım ve bana en yakın olan gay bar'larla ilgili arama yaptım.

Sonunda bulabildim.

SWAG. [ (S)ecretly (W)e (A)re (G)ay ]

Dar,dizlerinden yırtık pantolonumu giydim ve üstüme bedenimi saran siyah dar tişörtümü giydim.Deri ceketimi giydim.Ama bu seferki farklıydı.Yaka kısmında dikenler vardı.*Reklamlarrğğ*Mango'nun kız reyonundan almıştım.Zaten kız reyonundan mı,erkek reyonundan mı belli değildi.Çok da yakışmıştı küçücük bedenime.Aşağı indim.Sehpada duran cüzdanımı ve anahtarımı aldım.

Taksinin gelmesini bekledim.Uzaktan bir çift ışık belirince elimi kaldırdım.Sonunda bir tane geliyordu.

Ama araba yaklaştıkça onun taksi değil,bilmediğim siyah bir Porsche olduğunu fark ettim.Yüzüm düşmüştü.Araba ilerlemek yerine yavaşladı,önümde durdu.

Arabanın camı açıldığında iki tane kız,elinde viski vodka vardı.Kız bana göz kırptı.

Seninle mi uğraşacağım?

Tamam.

Siz istediniz.

Kazma Dominik mod: ON.

Kafamı 'ne?' der gibi salladım.

"Arabaya binsene.Eğleniriz biraz."

"Olum kızım iyi misin ya git işine."

"Gitmezsem ne olacak ha?"

Ha bir de dayılanan bi kız çıktın ya bravo.

Kız arabadan sinirle çıktı.Siyah saçları hafif rüzgarla dalgalandı.

"Çek.Ellerini.Üstümden."

Rahatsız olmuştum.Ve sinir.

Kız deli gibi güldü.Elini belime doladı ve beni kendine çekti.

"Ah bebeğim bir içime gireceksin.Başka bir şey olma-"

Ellerimi ondan kurtarıp göğsünden sertçe ittim.Yere yığıldı.Ama nazik davranmıştım.Nasıl yere yığıldın lan sen aq?

"Sen git etini başkalarına ver."

Taksiyi beklemek yerine kendim gitmeye karar verdim.Arkamı dönmeden yürümeye başladım.

Orospular...Her yerde aynılar.

------------------

Sonunda gelmiştim.Barın önünde kocaman,pembe neon ışıkla "SWAG" yazıyordu.

Ne kadar girmek istemesem de kafamı dağıtmak istiyordum.Yavaşça ilerledim ve koskocaman,siyah gözlüğü olup sağ kulağında kulaklık olan bir güvenlik ile karşılaştım.(Klasiktir zaten.)

"Merhaba."dedim.

Kazmamız,hiçbir şey demeden elini uzattı.Avucunda "200 $" yazıyordu.Ne mantıklı.İyi ki fazla para almıştım.Parayı tıkıştırdığımda geçmeme izin verdi.

İçeriye girdiğimde müzik son ses çalıyordu.Rengarenk ışıklar birbirleriyle dans ediyordu.Çok karışıktı.

Aldırmadan bar masasına oturdum.Bakmaya başladım etrafıma.Sol tarafıma baktığımda iki tane yiyişen erkek gördüm.Bir tanesi inliyor,diğeri ise boynuna gömülmüştü.Barmenin bana seslenmesi ile irkildim ve hızlıca ona baktım.

emin misin? • dominik + aleksanderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin