Bu bölümü @dilLerman'a ithaf ediyorum.Baştan söyleleyim senin smut'ını kullanmadım ne olur dövme ashdkfjak.(mobil olduğum için ithaf yapamıyorum)
BÖLÜM 11 - "Emin misin?" (FİNAL)
Kapıyı kilitlediğim gibi Alexander'ı odama sürüklemeye başladım.
"Dominik yavaş olsana!"
Aldırmadan devam ettim.
-----------
Odaya girdiğimizde onu yatağa attım.
"Seni çok özledim."
Üstüne çıkıp boynunu sömürmeye başladım.Alexander kesik kesik nefesler alıp vermeye başlamıştı bile.Kendimi ona bastırdım.
"Mhmhhh"
Boynuyla işim bitince şöyle bir baktım.
"Başyapıt."
"Ne-"
Alt dudağını dişlerimin arasına alarak onu susturdum.
"Dominik acıyor!"
"Umrumda mı sanıyorsun?"
Dilimi de işin içine kattım.Öperken kahkaha attı.Geri çekildim.
"Sorun ne?"
Gözleri gülmekten kısılmıştı.
"Hiç.Hoşuma gitti.Hem...Bu anı bozmak zorunda mıydın?"
Dudağımı çizgi haline getirip gülümsedim.
"Peki..."
Dudağından sonra köprücük keniklerine indim.Dişleyip emiyordum.Kendimi ona bastırmayı da ihmal etmiyordum.Alexander'ın elleri kollarımın üzerinde aşağı yuları hareket ediyordu.Kollarımı ellerinden kurtarıp tişörtünü çıkardım.Şimdi ise göğüs kısmındaydım.Dilimi karnında turlayıp küçük küçük öpücükler bıraktım.Hoşuna gitmiş olmalı ki kıkırdıyordu.En sonunda pantolonunu sertliğinin başladığı kısma kadar indirdim.
"H-ha-"
Gözleri sımsıkı kapalıydı.Ellerimi kasıklarına yerleştirip ovmaya başladım.Zevkten bacaklarının titrediği gözle görülebilir olanlardandı.
"Dominik boşalaca-"
Kafamı hızlıca kaldırdım ve en tahrik edici ses tonumla sözünü kestim.
"Biraz daha bekle."
Başını hızlıca salladı ve dudağını ısırarak bekledi.Pantolonunu yavaşça çıkardım.Üstüne oturdum.Sertliğimi onunkinin üzerinde sürtmeye başladım.Yüksek sesle inledi.Benim de hoşuma gitmişti.
"S-Senin üzeri-nde kıyafetleri-nin o-olması hak-sızlık d-değil mi?"
"Haklısın.Hadi çıkar asdjhg"
Elleri tişörtümün eteklerini kavradı.Ellerinin titremesinden çıkaramıyordu.
"Alexander sakin ol."
Yapamayacağını anladığımda tişörtümü hızlıca çıkarıp attım.Ona doğru tekrar eğildim ve boynunun diğer tarafını dişleyerek ona daha çok yükleniyordum.
"H-hmhhh-"
Elleri sırtıma gitti.Tırnaklarını sırtıma geçirdi.Boynunu daha çok ısırdım ve emdim.
"Dominik!"
Bağırmasından dolayı irkilmiştim.Soru sorar gözlerle baktım.
"İçime girmeni istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
emin misin? • dominik + aleksander
Teen FictionAlexander Sam Bergling ve Dominik Andrew Zaslavski.Mutlu bir ilişki içerisindeyken "aptal bir kızın" aralarını bozması her şeyi değiştirecek.Sizce ne olacak? © TÜM HAKLARI SAKLIDIR.