Umarım begenirsiniz.Sabah erkenden kalkıp okul için hazirlanmaya baslamistin.
Her zamanki gibi yine siyah giymistin siyahı seviyordun.
Kahvaltini yaptin ve evden çıktın. Okulun önüne gelince kalbin normalden de hızlı atmaya başlamıştı. Çünkü hoslandigin çocuk tam karşındaydı.
Evet o okulda " Kötü çocuk " olarak tanınan Min Yoongi'ydi.Ama herkes ona Suga derdi.
Ona bakmamaya çalışarak okula girdin.Her ne kadar ına bakmamaya calissanda yapamiyordun . Çünkü aynı siniftaydiniz.
Sınıfa gidip yerine oturdun.Senden hemen sonra Suga sınıfa geldi ve senin siranda dikilmeye başladı.
" Bir şey mi var ?" diye sordun heyecanlandığını belli etmemeye çalışarak.
Suga
" Iki dakika gelir misin ( Adin ) ?" Tamam ." diyip sınıftan çıktınız. Açıkçası biraz korkmustun.
Okulun bodrum katına indiniz .
" Ne oldu ?" diye sorunca Suga sana yaklaşmaya başladı. Sende geri geri gittim.
Sonunda sirtin duvarla buluştu ve Suga bir elini duvara yaslayip sana yaklaştı.
" N-ne yapiyorsun Yoongi ?"
Suga
" Sevgilim olur musun ?"Afallamistin bunu cidden beklemiyordun.
" Ne ?"
Suga sana biraz daha yaklasti ve dudaklarini dudaklarina bastirdi.
Şaşkınlıktan gözlerini kocaman acmistin.
Senden ayrıldı ve konuşmaya başladı.
Suga
" Seni seviyorum ( Adın ) . Hemde uzun zamandır. Artık benim olur musun ?"diye sorunca sasirmistin ve çok mutluydun.Sende onu seviyordun ve hemen kollarini ona sardin.
" Ben de seni seviyorum Yoongi "
-
-
-
-
-Daha acemiyim ya kusura bakmayin daha iyi yazmaya çalışacağım 💙
Vote ve yorum yapın lutfen 💕
Tatliliga geel😍💕😙