Jung Kook

694 26 2
                                    

Jung Kook
" Ya ( Adın ) şu kız nasıl? ' dedi kook bir kızı göstererek.

Evet Jung Kook ile 4 yıldır çok iyi arkadaştınız yani onun icin oyleydi.

Çünkü sen ona deli gibi aşıktın. Ama soyleyemiyordun arkadaşlığınız bozulmasin diye.

Ve şuan Kook kendine sevgili arıyordu. Sana da danisiyordu en iyi arkadaşı  ( ! ) olarak.

Tabi sen dr istemediğin için bütün kızlara güzel değil diyordun.

" Hayır Kook çarpık bacaklı bu ." diyince Kook gulumsemisti.

Jung Kook
" Ama sen de hiçbirini begenmiyorsun. Yoksa?" dedi bi kaşını kaldırarak .

Açıkçası korkmustun. Senin onu sevdiğini öğrenirse senden uzaklasabilir diye korkuyordun.

O yüzden hemen konuyu degistirdin.

" Ya Kook şu kız nasıl ?" dedin hemen bi kız göstererek.

Jung Kook
" Yani senin kadar olmasada güzelmiş. " diyince kalbin yerinden çıkacakmış gibi atmaya başladı.

Gözlerini kocaman açarak ona baktin.Donup kalmistin.

Kook yanagindan makas alıp kafeteryadan ayrıldı ve sinifa gitti.

Düşünmeye basladin.Kook senden hoşlanıyor olabilir miydi?Eğer öyleyse niye kız bakıyor?  Kafanda binlerce soru işaretiyle sende sınıfa gittin.

Kook ile ayni siniftaydiniz hatta yan yana oturuyordunuz .

Sınıfa gittiginde Kook kafasını sıraya katmış uyuyordu.

Sende gidip oturdun ve onu izlemeye başladın. Rahat rahat izleyebiliyordun çünkü öğlen arası olduğu için sınıfta kimse yoktu.

Sende kafanı sıraya kattin. Onu izlemeye devam ettin.

Jung Kook
" Yüzümü curuteceksin ." diyip gulumseyince hemen kafani sıradan kaldirdin.

Çok utanmistin ve yanaklarin kıpkırmızı olmuştu.

Hemen siniftan çıktın ve lavaboya gidip elini yüzünü yikadin.

" Of anladı işte onu sevdiğimi ." diyip saçını karistirdin.

Sınıfa gitmeye utaniyordun. Ama ders başlamak üzereydi.

Öğretmenler zili çaldı ve sen de lavabodan cikip sınıfa gittin.

Sınıfa girdiginde Jung Kook kitabına bir seyler karaliyordu.

Utanarak gidip yanına oturdun .Kook tam sana dönüp bi sey dicekken hoca sınıfa girdi.

Hep beddua ettiğin kimya hocana ilk defa dua etmistin.

Ders bitmek üzereydi ve Jung Kook ders boyunca seni izlemişti.  Sen o tarafa dönmemek için zor durmustun ama bi kere göz göze gelmistiniz ve sana gulumsemisti.

Son ders olduğu için zil çalar çalmaz sınıftan çıktın. Kook arkandan bakıp kalmıştı.

Sen ne kadar kacsanda sonunda karşılaşacağınız çünkü evleriniz yan yanaydı.

Her zaman okula beraber gidiyordunuz.

Eve hızlı hızlı yürürken arkandan birinin geldiğini hissettin.Korkmaya baslamistin ve adımlarını daha da hizlandirdin.

Birden arkadan gelen kişi önüne geçti ve durdu.

Korktugun için kafanı kaldırıp bakamiyordun .Ama ayakkabıları sana tanıdık gelmişti.

Jung Kook
" Benimle konuşmayacak mısın (Adın) "

" B-ben ." ne dicegimi bilmiyordun ve susmustun.

Jung Kook kafanı kaldırıp ona bakmani sağladı.

Onunla göz göze gelince kalbin deli gibi atmaya başladı ve bir anda gelen cesaretle onu sevdiğini söyledin.

" J-jung Kook srni seviyorum ."diyip koşarak eve gittin.

Arkanda ise şaşkınca seni izleyen bir Kook birakmistin.

Devamı gelecek chingular💕
Vote ve yorum yapın lutfen 💙

Devamı gelecek chingular💕Vote ve yorum yapın lutfen 💙

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Idoller ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin