Jung Kook ' u orda bırakıp koşarak eve gittin.Eve gider gitmez hemen odana çıkıp üzerini degistirdin ve kendini yatağa atıp düşünmeye başladın.
Acaba Kook ne dicekti diye çok dusunuyordun.
Sen derin düşüncelere dalarken gelen mesaj sesiyle irkilmistin.
Kimden gelmiş diye bakarken kalbin birden hızlanmaya başladı.
Mesaj Jung Kook'dan gelmişti.
Jung Kookie
" Müsait olunca konuşalım :)"Sen ne diyecek diye merak ederken msj atmistin bile.
" Şuan musaitim konuşabiliriz. "
Bir kac dakika bekledikten sonra mesaj geldi.
Jung Kookie
" Aşağıda bekliyorum."Kalbin maraton koşusuna çıkmış gibiydi.Hemen üzerine düzgün bir seyler geçirip aşağı inmeye başladın .
Kapıyı yavaşça açıp dışarı çıktın.
Jung Kook bahçedeki masada oturmuş seni bekliyordu.
Seni görünce ayağa kalktı.
" H-hoşgeldin. "
Heyecandan kekelemistin.Kendine bir küfür ettin içinden.
Jung Kook
" Hosbuldum.Otursana. " dedi gülümseyerek.Hemen onun karşısına oturdun.
Seni konuşmak için çağırmıştı ama konuşmuyordu.
" B-ben bi seyler getireyim ." diyip masadan kalktın.
Sen kalkınca Kook da kalktı ve önünde durdu.
Birbirinizin gözlerine bakiyordunuz sadece.
Jung Kook
" Ben de seni seviyorum ( Adın ) "
diyince şok olmustun.Kook konuşmaya devam etti.Jung Kook
" Şimdi diceksin madem beni seviyorsun niye kendine sevgili arıyorsun diye.Şöyle ki senin beni sevdiğini bilmiyordum.Beni belki kabul etmezsin diye seni unutmak için birileriyle sevgili olacaktim."Çok sasirmistin.Ve biraz da sinirlenmistin de.
" Neden gelip soylemedin ki ?" dedin hafif sinirli çıkan sesinle.
Jung Kook
" Şey aslında beni sevebilecegini hiç düşünmemiştim. "Kook a bir adım atıp daha da yaklastin.
" Seni seviyorum Kookie." diyip ona sarildin.
O da kollarini beline yerleştirdi.
Jung Kook
" Bende seni seviyorum sevgilim."" Sevgilim ?"
Ondan ayrildin ve tepkisni olctun.
Hafif sinirlenmisti.
Jung Kook
" Neden sevgili değil miyiz ?"" Teklif ettiğini hatırlamıyorum. " dedin dusunurmus gibi yaparak.
Jung Kook sana biraz daha yaklaştı ve dudaklarini dudaklarina bastırdı.
Afallamistin ve şaşkınca ona bakiyordun.
Bi kac saniye sonra Kook dudaklarini seninkilerden çekti ve konuşmaya başladı.
Jung Kook
" Artık dudaklarin bana ait.Kalbinin de benim olmasını istiyorum ( Adın )"Çok mutlu olmustun .O anın verdiği mutlulukla bu sefer sen dudaklarini Kook'un dudaklarina bastirdin.
Ufak bir buse kondurup geri cekildin.
" Senin olabilir ." dedin ve Jung Kook seni kendine çekip sımsıkı sarıldı.Jung Kook
" Seni seviyorym."" Seni seviyorum Kookiem. "
Umarım beğenirsiniz
Yorum ve vote yapın lutfen 💕