Eun woo ile sevgili olalı 1 buçuk ay olmuştu. O bir idol dü ve çok sık bir araya gelemiyordunuz.Ikiniizde bu durumdan sıkılmıştınız.Yarın Eun woo nun dogum gunu olduğu için şirket sizin için 2 günlük bir tatil ayarlamisti.
Sen şirkette stajyerdin yani çoğu fan seni de tanıyordu.
Astro sen ve bir arkadaşın aynı yurtta kalıyordunuz .
Arkadaşın Soo young ile beraber dışarıya çıkıp Eun woo ya hediye bakmaya başladınız.
" Soo young ne alacağın been? " diye yakiniyordun.
Soo young
" Ya ! Buluruz koca AVM de Eun woo-sshi ye hediye mi kalmadı ." dedi sitemle.Onun bu sözüne gulumsemistin.
Bir iki saat Avm de dolastiniz . En son bir mağazaya girdiniz ve ordan hediye bakmaya başladınız.
" Soo young onunla birlikte takabilecegimiz çift saatleri alsam mi?"
Soo young
" Olabilir . Gel bakalım saatler şu tarafta." dedi ve diger tarafa yürümeye başladınız.Gözüne çift saatleri ve ayakkabıları çarptı hemen ayakkabilarin yanına gittim ve Soo young a gosterdin.
" Çok güzel değil mi ?"
Soo young
" Evet cidden güzelmiş bak şu saat nasıl ?" diyip o da sana saati gösterdi." Ya bu da güzel o zaman bunları alıyoruz. " eşyaları alıp kasaya gittiniz.
Eun woo ya ek hediye olarak da ikinizin resminin olduğu bir yastık yaptirmiştin.
Hediyelerin hepsini alıp eve gittiniz.
Eve gidince hemen valizini hazirladin.Eun ' un odasına gittin.
" Hazır misin aşkım. " diyince valizini eline alıp sana doğru geldi.
Eun woo
" Hazırım sevgilim hadi çıkalım. "diyip valizleri alıp havaalanına doğru gittiniz Jeju adasına gidecektiniz.