JungKook ( Hayal Et 2 )

497 22 0
                                    

Arkadaşlar bu hayal et gibi olmicak kısa hikaye gibi bir şey olacak birkaç bolum sürecek
( Hikayedeki ismi kendim uydurdum sxhjxh )

Keyifli Okumalar💕

Yong Ah

" YETER ARTIK JUNG KOOK !!"diye bağırdım.

Bu son damlaydi artık.

" CIDDEN YETER HER ZAMAN SENI O KIZIN YANINDA GÖRMEKTEN BIKTIM VE HER DEFASINDA SENI UYARDIM AMA SEN NE YAPTIN YINE VE YINE O KIZIN YANINA GITTIN!!"

Jungkook'un çakıştığı yerde ona sarkan bir kız vardı ve o da bunun farkında olmasına rağmen kızı kendinden uzaklastirmıyor.

Tam tersine kendisi de o s*rtükle konuşuyordu. Onu kac defa uyarmistim .

Jung Kook
" BANA BAGIRMA YONG AH!"diye kükredi.

" EVLISIN SEN KOOK BENIMLE EVLISIN O KIZI KENDINDEN UZAK TUTMASINI BILIRSIN ama işte işine gelmiyor." sesim sonlara doğru kısılmıştı.

Jung Kook
" O S*ÜRTÜĞÜ KENDIMDEN UZAKLASTIRIYORUM AMA HER SEFERINDE SEN YANIMA GELDIGIN ZAMAN ONCE O GELIYOR VE BANA YAPIŞIYOR "

Gözyaşlarımı tutamamistim artık.

" Onu kendinden uzak tutabilirsin ama -"

Jung Kook
" YAPMADIGIMIMI SANIYORSUN HAA?!?!?!" ben sesimi yukseltmeyip onunla konuşmaya başlamıştım ama o tam tersini yapıyor .

" NIYE O ZAMAN HALA PEŞİNDE? !"

Jung Kook
" BILMIYORUM BILMIYORUM ?!"

Ben koltukta oturmuş ağlamaya devam ederken o salonda bir o tarafa bi diğer tarafa gidip duruyordu.

Jung Kook
" Kendi kendine bir seyler uydurup duruyorsun Yong Ah . Bi kere ben o kıza yüz verseydim seni sevmeseydim seninle evlenmezdim.
Saçma sapan seyler düşünmekten VAZGEÇ! "

Sonunda bağırınca sıçramıştım.Ben hâlâ oturup ağlarken onu dinliyordum.

Jung Kook
" Cevap versene !"

" B-Ben n-ne dicegimi b-bilmiy-"

Jung Kook
" Tamam Kes !" diye bağırıp yukarı yatak odasına çıktı.

Düşünüyorum da haklı olabilirdi.Ama kim benim yerimde olursa olsun böyle anlardı.

Bugün ise patlamami sağlayan sey şirkete Jung Kook 'un yanına gittiğimde o kızın kocama sarıldığını gördüm .

Benim gözümün içine bakarak yapmıştı bunu.

Ben onlara bakarken Jung Kook kızı itip bana döndü. Döndüğü gibi de ben şirketten çıkıp eve geldim.

Eve geldiğimiz gibi de tartışmaya başladık zaten.

Jung Kook gideli 10 dakika olmuştu ve hâlâ yukaridaydi.

Saat 8'e geliyirdu.Mutfağa gidip yemek hazırladım ve masaya kurdum.

Şimdi nasıl cagiracagim Jung Kook'u?.Neyse yapacağız bir şekilde.

Yavaş yavaş yukarı çıktım. Kapının önünde durup derin nefes alıp verdim ve yavaşça kapıyı açtım.

Içeri girdiğimde bir adet uyuyan Kook ile karşılaşmayı beklemiyordum.

Yavaşça yanına gittim ve onu uyandırmaya çalıştım.

" J-jung Kook uyan yemek hazırladım. " Bir milim bile kipirdamamisti.

" Jung Kook hadi kalk."

Jung Kook
" Değil git başımdan Yong Ah."

Işte bu acitmisti.

"A-ama-"

Jung Kook
" Git Yong Ah . Aç degilim.Yemeyecegim. "diyip diğer tarafa döndü ve uyumaya devam etti.

Bende aşağı indim ve masaya oturdum.

Onun gönlünü nasıl alırım diye dusunmeye başladım.

Sanırım bu sefer biraz zor olacak.
-
-
-
-
-
-
-

Umarım begenirsiniz

Aslında teoga kadar bolum atmicaktim.Babaannem gile geldik ve bende bunu fırsat bilerek yazdim 😎dkdhkzhd

iselKalamuu ithafen yazılmıştır 😙💙

Vote ve yorum yapın lutfen 💕

Idoller ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin