Yong AhSabah uyandığımda Jung Kook yatakta yoktu.Dün olanları tam hatirlamiyordum.
Sadece beni banyoya götürdüğünü felan hatirliyordum.
Elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim.Jung Kook salonda oturmuş TV izliyordu.
" Gunaydin "
Duymadı herhalde.
" Gunaydin ." dedim tekrar yüksek bir sesle.
Sanirim duymamazlıktan geliyordu.
" Peki sen bilirsin cevap verme ben mutfaktayim kahvaltı hazirlicam. "
Jung Kook
" Gerek yok aç degilim ." dedi keskin bi sesle.Yalancı iste açtı gurur yapıyordu.
Ona cevap vermeden mutfağa geçtim.
Onun kahvaltısını hazırladım .Benimle yemiyecegini bildiğim için kendime tepsiiye hazırladım.
Tepsiyi alıp yukarı çıkmak için mutfaktan çıktım.
Ben çıkarken Jung Kook mutfağa giriyordu.
Tam önümde durdu ve bir bana bir de elimdekine bakmaya başladı.
Jung Kook
" Nereye ?"" Yukarıda yiyecegim. " dedim ve sola bir adım attim . Ama o da attı.
Jung Kook
" Otur şu masaya."" Istemiyorum."
Jung Kook
" Otur diyorum." Tam ağzımı acmistim ki tepsiyi elimden tuttu ve masaya sert bir sekilde indirdi hatta atti desek daha doğru olur.Ayakta dikilmiş ona boş boş bakıyordum.
Jung Kook
" Otursana."" Is-te-mi-yo-rum!" diyince elindeki çubuğu sertçe masaya vurdu .
Çıkan sesten dolayı yerimden sicramistim.
Jung Kook
" Sınırlarını zorluyorsun Yong Ah!"Sessiz kaldım.
Jung Kook
" Otur şuraya ." sesi az öncekine göre daha yumuşak çıkmıştı.Yavaş adimlarla gidip karşısına oturdum.
Tabagimla oynamaya başlamıştım. O hiçbir sey olmamış gibi yiyordu.
Ona bakıp göz devirdim.Jung Kook
" Niye göz deviriyorsun?" dedi gözlerime bakarak.Hiçbir sey demeden çatık kaşlarımla ona baktim.
Masadan hizlica kalktım ve salona gittim.
Bir süre sonra Jung Kook da geldi ve benim oturduğum koltuğun karşısındaki koltuğa oturdu.
Cidden bu kavga işi çok uzamıştı .
Tamam belki birazcık suçlu olabilirim.Tamam birazdan da fazla olabilirim.Sanırım özür dilemeliyim.Sanırım değil kesin özür dilemeliyim.
" J-Jung Kook ?"
Ona seslenince kafasını televizyondan çevirip bana " Ne var?" dercesine baktı.
"Ben ş-şey-" bu özür dileme işi cidden zormuş ya.
Jung Kook
" Sen ne ?" dedi sırıtarak." Ben özür dilerim ." dedim bir çırpıda. Sonunda da bir ohh çekmeyi unutmamistim.
Suratıma bakmaya başladı.
" Bi sey demicek misin ?" dedim gözlerine bakarak.
Yerinden kalktı ve bana doğru gelmeye başladı.
Beni birden kucağına aldı.
Jung Kook
" Ayrı kalmamızın acısını fena çıkaracağım. " diyip beni yukarı çıkardı.
-
-
-
-
-
-
-Selaaamm chingular teog bitti kurtuldum😍
Umarım beğenirsinizBunun devamı gelsin ister misiniz?
Ya da başka biriyle ilgili hayal et mi yazayaim?Yorum ve vote yapmayı unutmayin💕