Pov. Jesse
Dat hoefde je mij geen twee keer te zeggen! Vanaf dat Eaden mij toestemming gaf draaide ik mij om en veranderde direct naar mijn wolf. Eerst moest ik mee naar hier, nu mag ik terug? Lange weg om af te leggen maar het is de moeite waard
Pov. Cassedy
Shoppen!! Ik ben direct naar de eerste beste winkel binnengegaan. Juist heb ik één ding over het hoofd gezien..
HIER KAN JE ALLEEN MAGIËR KLEREN KOPEN!
Maar nee echt.. Letterlijk alleen maar lange kledij zoals tovenaars. Juist dragen deze magiërs geen hoeden.
Ik ben ondertussen al 2uren an het ronddwalen in deze prachtige stad. Wie weet heeft hij iets meer te bieden dan alleen winkels?
Pov. Camille
"We vertrekken weer!" schreeuwde ik.
Iedereen stond met een zucht op. James, de jongen waar ik daarnet mee sprak, komt mijn richting op.
"Luna? Er blijkt ten ronde geweest vertelt dat Faith vermist is. Wie is zij en waarom is ze zo belangrijk?"
ik keek hem verbaasd aan. Heeft hij hier nog nooit over gehoord? De voorspelling die het kwaad kan doen stoppen?
"Nou James, zij zou het kwaad kunnen stoppen. Heb je nog nooit over de voorspelling gehoord?"
hij schud alleen beschaamd zijn hoofd. Ik liep al richting de grot terwijl ik mijn verhaal vervolgde
"Faith zit in onze roedel. Ze was onze vorige beta normaal. Ze ging de rol va. Haar vader overnemen. Maar hij beging een fout en werd verbannen. Hij nam haar met zich mee. Nu is ze terug en blijkt zij het meisje te zijn van een voorspelling, zij gaat het kwaad verslaan die op de loer ligt. Ze kan bepaalde krachten bezitten...-"
zo vervolgde ik alles wat ik te vertellen had. Terwijl we steeds dichter kwamen bij de uitgang van deze grot
~~~~
Sorryyyy
Ik heb net gedaan met de examens 😂 nu zit ik momenteel op gwp met school voor 3dagen. Dat is hetzelfde als een schooluitstap. Daardoor kan ik echt niet veel onn zetten.
Ik weet dat dit een klein hfstk is maar ik heb niet veel tijd. Het is beter dit dan dat ik mij schuldig voel omdat ik bijna niets onn kan zetten..
Nu zou ik eigenlijk moeten sporten. Maar ik zit hier gewoon een beetje te schrijven aan mijn boek! 😂
Dusja, nu ga ik afronden..Thx voor het lezen/toevoegen van mijn boek! 💘
-Zoë
JE LEEST
Faith | ✔
Werewolf⚠️ Ik heb dit boek geschreven toen ik heel onervaren was in schrijven (13jaar). Het kan heel cliché, voorspelbaar of onprofessioneel overkomen. Zeker met het gebrek aan hoofdletters. So read at your own risk! (: 4 in weerwolf• 06/06/'18 1 in kortv...