Jesteś niesamowita

Perspektywa Yuri'ego

Gdy obudziłem się Tamara leżała wtulona w mój tors. Pogłaskałem ją po policzku i pocałowałem w tym momencie obudziła się. Spojrzała na mnie przymglonym wzrokiem ziewnęła i przeciągnęła się. Do pokoju weszła Lilia i powiedziała

Musicie się śpieszyć o 12 macie być na lotnisku więc załatwiajcie wszystko, pakujcie się i jedziemy na lotnisko !- w tej chwili Tamara szybko wstała i zniknęła w łazience przed tem biorąc ubrania. Wyszła po 20 minutach z rozpuszczonymi włosami czarno-białym topie w paski czarnych jeansach z dziurami i wysokim stanem. Po niej weszłe m ja wziąłem szybki prysznic umyłem zęby i ubrałem sie w moją ulubioną czarną bluzę z kapturem oraz bluzę z napisem ,,Russia'' po czym użyłem mojego dezodorantu. Gdy wyszłem Tamara już była spakowana i zaczęła pakować moje rzeczy. Pomogłem jej, zeszliśmy z walizkami postawiliśmy je przed wyjściem a potem pobiegliśmy na śniadanie. Zjadłem coś na szybko po czym powędrowałem do drzwi wyjściowych a Brunetka tuż za mną. Heh miała moją bluzę. Ubrałem buty i wyszłem z walizką. Za mną Tamara, Lilia już siedziała w aucie wpuściłem Tamarę najpierw a potem wsiadłem do Auta. Pojechaliśmy na lotnisko, podróż trwała około pół godziny. Gdy wysiedliśmy razem z Lilią na lotnisku widzieliśmy już Yakova z walizką. Po 15 minutach byliśmy już w samolocie. Trzymałem Tamarę za ręke a ta opierała głowę o moje ramię. Gdy lot rozpoczoł się zasnąłem.

Obudziłem się po kilkunastu godzinach, chyba już lądowaliśmy. Obudziłem brunetkę a ta mnie przytuliła. Wysiedliśmy z samolotu gdzie czekał na nas Yuri i Viktor. Nagle zatrzymała nad Lilia i powiedziała

Tamaro to twoja paczka- podała brunetce paczkę- dziękuje że pani pamiętała- odpowiedziała a Lilia skierowała się do mnie- A to dla ciebie Yuri- podała mi troche mniejszą paczkę i dodała- Miał go na sobie Yakov przy naszym pierwszym duecie- uśmiechnąłem się i odpowiedziałem- dziękuje Lilio. Udaliśmy się na Lodowisko.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.