Most kivételesen ébresztő előtt keltem fel. 5-kor! Amikor anya pont elment. El sem tudtam köszönni tőle. Nem baj. Amikor ránéztem a kanapéra ott voltak az új ruhaim
Most ezt választottam mert nagyon meleg lesz ma! Ja és ma talalkozok Jace-el is. De szerintem atoltozok. Sőt tuti is hogy átfogok. Nem az hogy nem bízok benne csak, hallgatok anyára. Mentem feloltozni. Lerendeztem magamat kivasaltam a hajamat, meg sminkeltem kicsit magam. De csak szajfeny meg tusvonal és ennyi. Mentem enni. De Baldo nagy szemekkel állt a lakás szekrény előtt. Megsimogadtam aztán adtam neki enni. Én is reggeliztem. Aztán elkoszontem Baldo-tól és mondtam neki hogy ne rosszalkodjon. Persze ezt o nem érti de remélem nem okoz kárt semmiben. Elindultam de azért egy pulcsi volt rajtam mert azért hideg volt reggel. Hát gyorsan teltek az órák mivel ez volt az utolsó hét a suliból és holnap kirándulás. Találkoztam Jace-el. Szia Amy! Sziaaa! Kepzeld megyek veletek kirándulni! Tényleg? Ahaa! Ez szupeer! Vágtam egy vigyort az arcomra. Majd leszünk párok? Mert nem ismerek senkit se az osztályból. Csak téged. Persze. Nem mondhattam a szemébe hogy nem hiszen csak engem ismer. De egyszer majd úgy is osszehaverkodik valakivel. De most megyek az órára azaz menjünk az órára mert elkesunk. Most Etika óra volt. Bejött a tanár is. Na gyerekek a mai téma a Szerelem. Ekkor kicsit bevertem a lábam az az nem kicsit. És meglepett arcal néztem előre. Minden rendben ott hatul? Persze..Persze😅 Ezen az órán is túl voltunk. Már vége volt a napnak. Hazamentem atoltozni. Mivel így nem mehetek Jace-hez. Amúgy ma egyszer meg is nézett 😂😂 az az alaposan érted 😂 ami elég ego volt. Felvettem egy kényelmes és nem tul kihívó ruhát.
Ekkor kicsit játszottam Baldo-val. Aztán csengettek. Mentem kinyitni az ajtót és Jace volt az. Szia! Akkor jó házhoz jöttem. Igen itt vagyok. És Baldo is. Várj ki az a Baldo? A kiskutyám. És nagyon aranyos vigyázz megne halj a látványától. Vigyázok! Gyere be. Megmutatom a házat. Rendben. Aztaa nagy hazatok van. Hát igen. Ja és itt van a nappali ami egybe nyílik a konyhával és az emeleten van a szüleim szobája meg az enyém és a wc. Megmutatod? Vagy személyes dolgok vannak ott? Hááát nem is azzal van gond hanem a kupival.😅 Nem baj! Na mutasd meg! Én is körbe vezetlek majd nálunk ma. Rendben na gyere! Itt a szobam.
YOU ARE READING
Brown Eyes And You're Done!
FanfictionEz Jace-ről és egy lányról Amy-rol fog szólni. Amy életét érzelmekben és élményekben gazdag cselekvesek fognak szerepelni. Ez a fiú nagyon kedves aranyos de valahogy meg is csak ismerős neki ez a srác. Mintha ismernék már egymást. Pedig még életü...